Gå til innhold

Letteste måten å få trygd på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ren nysgjerrighet. Hva er den letteste måten å snylte seg til trygd på?

Det må sikkert være på psykisk grunnlag? Der ingenting kan motbevises.

Om man går i noen år til lege og psykolog med sterk angst for eks, da ender man vel opp med trygd etterhvert?

Anonymous poster hash: 0c13a...073

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli gravid hvert tredje år så snylter du lovlig :-)

Ta sats på forskjellige menn, gjerne skattetoppen så kan du leve i flott hus også.

Skrevet

Er det ikke bare å lyve på seg litt angst og sånn a?

Anonymous poster hash: 30522...def

Skrevet

Er det ikke bare å lyve på seg litt angst og sånn a?Anonymous poster hash: 30522...def

Puler du nok med forskjellige får du gratis angst ;-)

Skrevet

Nei, tror ikke det er den letteste veien.

Venninnen til min mor er trygdesnylter, ikke bare snylter hun der, men hun driver aktivt på med forsikringssvindel og jeg skjønner ikke hvordan det er så lett for noen til å slippe unna med alt.

Hun her dama,fikk trygd fordi hun påstod at hun hadde smerter alle steder og at hun ikke kunne bruke hverken armer eller ben pga smerter..etter ca 3-5 år i systemet, så fikk hun innvilget ufør, fikk utbetalt en himlende forsikringssum og slettet all gjeld..

Den som driver med fysisk tungt arbeid på svart, det er denne damen som er "så syk" at hun ikke kan bruke armene eller bena..

Anonymous poster hash: 6eb6d...e80
Skrevet

Om du drikker tresprit blir du kanskje blind, det kan jo hjelpe? Ellers kan du prøve å hoppe ned fra toppen av et hus og prøve å brekke ryggen?

Skrevet

Venninnen til min mor er trygdesnylter, ikke bare snylter hun der, men hun driver aktivt på med forsikringssvindel og jeg skjønner ikke hvordan det er så lett for noen til å slippe unna med alt.

Hun her dama,fikk trygd fordi hun påstod at hun hadde smerter alle steder og at hun ikke kunne bruke hverken armer eller ben pga smerter..etter ca 3-5 år i systemet, så fikk hun innvilget ufør, fikk utbetalt en himlende forsikringssum og slettet all gjeld..

Den som driver med fysisk tungt arbeid på svart, det er denne damen som er "så syk" at hun ikke kan bruke armene eller bena..

Synd at slike idioter skal ødelegge for oss som faktisk er syke :(

Anonymous poster hash: b5fe7...b1c

Skrevet

Hva med å hinte til myndighetene /NAV om denne dama? Det er lov det.

Anonymous poster hash: bcb67...e9a

Skrevet

Det enkleste er å bli 67. Det kommer av seg selv om du bare er litt tålmodig.

Hvis det er uførepensjon du er ute etter, så ville jeg satset på å få noe fysisk og uhelbredelig. Miste et par armer, for eksempel, men det er jo litt upraktisk sånn ellers. Det å få uførepensjon for psykiske lidelser er vanskeligere, for der ligger det muligheter for bedring på sikt, og du ser på en 7-10 års gjennomført faking.  For, som du ser her inne, så er folk veldig snare til å mistro de som lever på NAV, og melder gjerne fra til myndighetene om du ser ut som du fikser livet ditt. Om du går for den løsningen, så vil jeg tro at du i løpet av de årene klarer å pådra deg noen ekte psykiske plager, men det er kanskje heller ikke sånn du hadde tenkt deg det?

Skrevet

For å få innvilget uføretrygd må det være helt sikkert at du ikke kommer til å bli bedre, og det er vanskelig å si om psykiske lidelser. De som er uføre pga psyken har gjerne vært i navsystemet i mange mange år, leger, spesialister, medisinering, terapi, arbeidstrening og praksis i mange forskjellige yrker, samtaler, møter osv osv osv i både 10 og 15 år. Det er ingen enkel måte å få trygt på altså...

Anonymous poster hash: 55c1b...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...