Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Er dere prippne på at han skal vaske hendene etter røyk? Bruke røykejakke osv? Tenker helst på dere med barn i hus... Anonymous poster hash: e2560...c36
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Dyyyttt :-) Anonymous poster hash: e2560...c36
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Ja, veldig etter jeg sluttet å røyke selv. Har blitt en sånn antirøyker som jeg tidligere selv ikke kunne fordra Når det er sagt så sluttet han å røyke for ca et halvt år. Men han sprakk. Nå vet han selv hvor mye og veldig røykt faktisk lukter (og setter seg på klær og unger) at jeg ikke lenger trenger å mase på han. Anonymous poster hash: f6245...f63
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 MENNER!! AMEN! Anonymous poster hash: cb946...365
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Ettersom at jeg selv er sluttet og vi har barn, så ja, jeg er litt prippen på det hele. Han kan bruke hvilken som helst plagg han vil, det skal jeg ikke si noe på. Men så lenge han er hjemme og barnet ikke er lagt så skal det ikke røykes, når han først røyker skal hendene vaskes. Litt for at barnet ikke skal måtte gå oppi pappa og kjenne på lukten (barnet kommenterer det selv at det er ekkelt) og også litt fordi lukta ikke er så kjekk på kveldingen når vi skal sitte oppi hverandre gjerne og jeg må kjenne på stanken ;-) Var han selv som kom med forslaget om å vente til barnet er lagt med å røyke så lenge han er hjemme, og det fungerer helt fint. Anonymous poster hash: bf125...afb
beibilykke Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 min mann røyker... desverre... han har en røykejakke ja.. men han skal slutte å røyke da.. har termin om 29 dager med nr 2. han skal slutte FØR den ungen kommer ut.. hehe.. vel.. om han ikke klarer det. DA blir jeg nazi. da er det faste røykeklær og ALLTID håndvask,tannpuss/tyggis om han skal borti baby. utsetter ikke lille knuppelupp for ekkel røykelukt!! han har slutta før, men sprakk i eksamenskavet før jul! så vet han klarer
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Nei jeg er ikke prippen. Han tok ikke i barna når han stinka røyk når de var små. Han røykte når jeg traff han, så jeg kan ikke plutselig bestemme at han må slutte heller. Han røyker ute, men har ikke røykeklær.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Barnefar røyker inne Ikke i samme rom som barnet, da. Og vasket alltid hendene etterpå. Min nåværende kjæreste røyker heldigvis ute. Han vasker ikke hendene.. Anonymous poster hash: 73e33...811
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Menner??? Hva er det for ord?? :-0 Anonymous poster hash: 7f74c...209
☆☆☆ Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Har ikkje menner (!) som røykar, men foreldre. Dei må vaske hendene før dei får halde babyen, og ta av jakka dei røykte i.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 menner? *Grøss* Anonymous poster hash: 9d98e...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Haha hva er galt med menner?! :-) til dere med samboer/kjæreste/mann som røyker! Godtatt? ;-) Anonymous poster hash: e2560...c36
☆☆☆ Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Haha hva er galt med menner?! :-) til dere med samboer/kjæreste/mann som røyker! Godtatt? ;-) Anonymous poster hash: e2560...c36 Det som er gale er at fleirtalsforma av mann er menn, ikkje menner. Kanskje det høyrest greit ut på dialekta di (østtfold/vestfold?), men skriftlig virkar det unektelig slik som toåringar snakkar.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Hehe ok. Er normalt på min dialekt... men forstår det sikkert er merkelig for mange. Tenkte ikke over det:) Anonymous poster hash: e2560...c36
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Haha hva er galt med menner?! :-) til dere med samboer/kjæreste/mann som røyker! Godtatt? ;-) Anonymous poster hash: e2560...c36 Menner er ikke flertall av ordet mann. Det heter menn.. Anonymous poster hash: 9940b...c09
L'attente Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Her røykte han og jeg snuste frem til positiv test. Jeg fikk antidille etter ca uke 8 hvor lukten av hans røykeånde gjorde meg fysisk dårlig. Jeg lå i sengen og kastet opp i flere timer. Nå har jeg vært snusfri siden spiren satt og han har sluttet med sigaretten og gått over til snus for å skåne meg. Jeg ga han valget, slutte med røyken eller flytte ut resten av svangerskapet. Vi er blitt natig på røykelukt begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå