Gå til innhold

Stakkars gutter :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://mobil.aftenposten.no/amagasinet/En-historie-om-to-brodre-5321338.html#.Uu7HdoHsQm9

Får så vondt av de stakkars brødrene :-(

Hva slags verden er det vi lever i,som tillater at dette skjer i årevis?

Skulle jo tro at barnevernet i Vestfold hadde lært etter Christoffer-saken, men de er jo like inkompetente pr dags dato! Samme med riksadvokaten!

Håper virkelig guttene får det de trenger nå, og at alle medvirkende og ansvarlige for hva brødrene har opplevd får det de fortjener også!

Anonymous poster hash: e61f0...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan det være mulig?? De må jo rett og slett ha vært onde disse monstrene som jobbet med deres sak!

Jeg blir så sint, og så fortvilet, når jeg leser slikt. Det må være personlig svikt i tillegg til systemsvikt her, og jeg håper at de som har vært mest involvert mister jobben sin tvert.

De var den eneste sjansen guttene hadde! De skulle jobbet for dem, ikke mot dem!

Skrevet

speachless...

Anonymous poster hash: 6138b...6bd
Skrevet

Jeg blir helt på gråten jeg, stakkars gutter. Er det mulig!!!

For en total svikt av mor, fag og barnevernet. Håper så inderlig at de har kommet til et bra fosterhjem.

Det er helt ufattelig at moren har fått så mange sjanser.

Anonymous poster hash: 357a6...588
Skrevet

Sånne saker er alltid dypt tragiske...

Reagerer på at det blir slått alle under en kam....barnevernet i vestfold er inkompetente....

Husk at bv er bundet av taushetsplikt og får aldri fortalt sin side i saker som feks kommer i media.

Jeg er selv strålende fornøyd med bv her i vestfold.

Håper selvsagt at guttene har det godt nå.

Skrevet

Synes det er drøyt at dette er på trykk, særlig med navngitte bostedskommuner. I små lokalsamfunn vil det være mange som kan identifisere disse guttene, og som nå takket være artikkelen vet alle detaljer om hva de har gjennomgått, herunder seksuelle overgrep.

Anonymous poster hash: 2d73f...552

Skrevet

Grusomt :( at barn skal vokse opp sånn ...

Anonymous poster hash: 54071...436

Skrevet

Saken er gammel, men like vond. Kunne ønske det kom en oppfølgingssak. Håper det går bra med disse barna.

Anonymous poster hash: ddd81...0b1

Skrevet

Grusomt.blir kvalm.stakkars barn.

BV gjør mye bra men det er dessverre mye mørke tall.

Vet om tilsvarende sak hvor BV fikk mange bekymringsmeldinger og ungene ble akutt fjernet for så og bli flyttet tilbake få dager senere.

Vet de har en vanskelig jobb og mange skjebner.men det er foreldrevern i landet her,barna kommer dessverre lengre bak i rekken..

Skrevet

Ja

Grusomt.blir kvalm.stakkars barn.

BV gjør mye bra men det er dessverre mye mørke tall.

Vet om tilsvarende sak hvor BV fikk mange bekymringsmeldinger og ungene ble akutt fjernet for så og bli flyttet tilbake få dager senere.

Vet de har en vanskelig jobb og mange skjebner.men det er foreldrevern i landet her,barna kommer dessverre lengre bak i rekken..

At det er ett foreldrevern her i landet,det er jeg enig i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...