Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen som vet om noen bra fly filmer? Tenker noe lignende som filmen "snakes on a plane", fly som styrter/holder på og styrte o.l... Ble plutselig i film humør, og det er kun slike filmer som jeg virkelig synes er spennende som jeg kan holde pusten under.. 😂 Anonymous poster hash: a59b5...142
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Grøss, snakes on a plane er den verste jeg har sett. Så den 3 dager før vi dro på en lengre flyreise, og jeg hadde panikk hele veien og klare ikke gå på toalettet selv om jeg holdt på å tisse meg ut Men elsker flightplan, har sett den utallige ganger! Ellers har jeg ikke noen andre gode flyfilmer som jeg kommer på, har ikke sett så mange. Anonymous poster hash: 38315...c4e
Ziva Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Passenger 57 med Wesley Snipes. Con Air med Nicholas Cage Alive? Kanskje ikke helt rett men flyet styrter.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Da må jeg sjekke ut flightplan! Jeg har alltid hatt flyskrekk, tror det er derfor jeg synes slike filmer er så spennende...føler liksom med de, haha. Men flyskrekken kan jeg takke meg selv for da jeg ser på slikt 😂 Anonymous poster hash: a59b5...142
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Da må jeg sjekke ut flightplan! Jeg har alltid hatt flyskrekk, tror det er derfor jeg synes slike filmer er så spennende...føler liksom med de, haha. Men flyskrekken kan jeg takke meg selv for da jeg ser på slikt Anonymous poster hash: a59b5...142 Jeg har aldri vært redd i fly, men etter jeg så snakes on a plane klarer jeg virkelig ikke å slappe helt av på flyreiser Den har brennt seg inni minnet mitt… Haha! Anonymous poster hash: 38315...c4e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Passenger 57 med Wesley Snipes. Con Air med Nicholas Cage Alive? Kanskje ikke helt rett men flyet styrter. Takk! Anonymous poster hash: a59b5...142
Ziva Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Bare hyggelig og her er et par til. Flight med D. Washington Cast away med T. Hanks Airport med Dean Martin er fra 70 åra. Airplane United 93 Og til sist men egentlig den beste. Die harder, Die hard 2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Bare hyggelig og her er et par til. Flight med D. Washington Cast away med T. Hanks Airport med Dean Martin er fra 70 åra. Airplane United 93 Og til sist men egentlig den beste. Die harder, Die hard 2 Takk igjen, nå blir det helt klart film på meg ikveld! ...og i morgen.....og resten av uka! Anonymous poster hash: a59b5...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå