Gå til innhold

Tynn midje men stor fra rumpa og ned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en vekttråd. Men jeg bruker xs i topper men buksa må være medium. Bh str 65-70 D

Tynn øverst men veldig kraftige lår og rumpe.

Hva gjør at jeg er så skjeivdelt?

Anonymous poster hash: f778f...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige ;) Du får nok ikke trent deg mer proposjonert..

Anonymous poster hash: 46cc0...f52
Skrevet

sånn kropp har jeg også, selv om jeg bruker nok litt større størrelser enn deg. S/M i topper og L i bukser. Har en syltynn midje, utstående ribbein osv, men store lår og stor rumpe. Har hatt denne fasongen siden jeg var 9 år, er vel bare medfødt pærefasong da hehe :)

Hva man kan gjøre vet jeg ikke, men jeg har hvertfall funnet ut at slanking IKKE hjelper. Mister nesten all vekt bare på overkroppen, så denne skjefordelingen blir bare mer synlig. Så holder meg på en vekt som gir littegrann "ekstra" på overkroppen (er normalvektig altså).

Anonymous poster hash: 728e0...47a
Skrevet

du kan trøste deg med at vi med denne fasongen har en veldig sunn fordelig av fett for en kvinnekropp! Fett på lår og rumpe er det minst skadelige fettet, faktisk kan det for kvinner være bare sunt (så lenge man ikke lider av fedme såklart).  Det farlige fettet sitter på magen,  men der legger jeg nesten ikke på meg ;)

Anonymous poster hash: 728e0...47a
Skrevet

Du har altså en klassisk pærefasong. mer eller mindre. Søk på google etter klestips for pærefasonger. Tren skuldre og overarmer så de kanskje blir større.

For mer proposjonert kropp så bruker du bukser som er smale og videre topper. Ikke sånn at du ser sekkete ut, men at de er litt vid over hoftene. Da ser kroppen jevnere ut.

Vi er alle ulike. Trinny og susannah er flink til å få folk til å kle seg etter sin figur. finn noen episoder av dem og bli inspirert :-)

Anonymous poster hash: d5905...43d

Skrevet

Da har du vært heldig. Jeg er motsatt, stor fra livet og opp, slank fra hoftene og ned.

Skrevet

Du har altså en klassisk pærefasong. mer eller mindre. Søk på google etter klestips for pærefasonger. Tren skuldre og overarmer så de kanskje blir større.

For mer proposjonert kropp så bruker du bukser som er smale og videre topper. Ikke sånn at du ser sekkete ut, men at de er litt vid over hoftene. Da ser kroppen jevnere ut.

Vi er alle ulike. Trinny og susannah er flink til å få folk til å kle seg etter sin figur. finn noen episoder av dem og bli inspirert :-)

Men vil man ikke da se veldig stor ut? Får man ikke fremhevet smal midje uten at man fremhever pæreformen?

Anonymous poster hash: 46cc0...f52

Skrevet

Ikke vis du tar på deg de riktige overdelene. Ta gjerne et belte rundt midja.Har du prøvd pemplumtopp?? stram rundt midje, svinger ut rett over hofta.

Skrevet

Ikke vis du tar på deg de riktige overdelene. Ta gjerne et belte rundt midja.Har du prøvd pemplumtopp?? stram rundt midje, svinger ut rett over hofta.

Tar jeg et belte rundt midja ser baken min om mulig enda større ut. Jeg pleier å lese det litt med topper som går til midt på baken.

Prøvde i min ungdom å løpe av meg lårene men endte opp med enda tynnere overkropp.

Synes det er veldig vanskelig å kle meg uten at baken blir seende gigantisk ut. Da jeg var yngre prøvde en i klassen min å legge en bok oppå for å se om den stod der av seg selv.

Anonymous poster hash: f778f...784

Skrevet

Bootcut bukser er stort sett eneste jeg kan bruke. Da får man litt balanse til kurvene.

Og som de andre sier, ikke for store og løse overdeler, da ser man totalt sett mye større ut enn man er. Om du ikke føler deg vel i helt trange topper så  pass i hvert fall at de er fasongsydde slik at de gir deg midje.

Jeg har veldig lik kropp som din. Kroppen min ble mer balansert da jeg begynte å trene armer mer.

Hvis du er svai i ryggen så begynn å tøye hoftebøyeren, da vil du etter hvert greie å "slippe ned" baken, og da ser den litt mindre ut. Og så reduserer du risken å få vondt i korsryggen også ;)

Anonymous poster hash: ce5a1...329
Skrevet

Da har du vært heldig. Jeg er motsatt, stor fra livet og opp, slank fra hoftene og ned.

Nå må du slutte å rote til hodet mitt, Elsker livet ;)

Jeg er nemlig overbevist om at du ser ut akkurat slik du ser ut på bildet ditt. Aner ikke hvorfor, men slik ser du ut! Når du stadig hevder noe annet så blir det liksom feil :P

Skrevet

Bli inspirert av Jen Selter på instagram! En stor, trent rompe er super-flott:-)

Anonymous poster hash: 8e41a...154

Skrevet

Det er jo knallfint :) Misunnerlig!

Anonymous poster hash: a33a0...2d1
Skrevet

Det er jo knallfint :) Misunnerlig!

Anonymous poster hash: a33a0...2d1

Tenkte akkurat det samme :)

Skrevet

Du kan endre fasong med trening hvis du jobber en del med å bygge muskler på overkroppen og samtidig går ned i vekt. Fettfordelingen får du nok ikke gjort noe med, men fettmengden kan styres og muskel byggingen kan styres. Når det er sakt så høres ikke proporsjonane så gale ut. Sansynlig vis er du bra ut som du er.

Anonymous poster hash: 61d9e...d6f

Skrevet

Eh.. det er jo fint med den kroppsformen. Slank midje og stor rumpe!

Ta på deg stramme jeans og en fin topp. Ikke hør på dem som sier at du skal ha en løs topp og blabla. Da skjuler du jo at du har midje, det skal fremheves.

Jeg har også sånn. Jeg er glad jeg ikke legger på meg på magen og går ofte med stramme gensere og bukser for å fremheve formene mine.

Jeg husker da jeg var yngre og syntes det var flaut at hoftene mine buet seg når vi lå på siden under øvelser i gymmen. Tok litt tid før jeg forstod at det var sexy og at jeg heldig med kroppsfasongen :)

Anonymous poster hash: 59850...6f3
Skrevet

Jeg er nemlig overbevist om at du ser ut akkurat slik du ser ut på bildet ditt. Aner ikke hvorfor, men slik ser du ut! Når du stadig hevder noe annet så blir det liksom feil :P

Jeg ser selvsagt ut som på bildet, samme hårsveis, samme bluse, samme midje og samme komfyr.

Skrevet

Jeg ser selvsagt ut som på bildet, samme hårsveis, samme bluse, samme midje og samme komfyr.

Phu - det var godt å høre! Takk, da ble det orden i hodet mitt igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...