Gå til innhold

Bailine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd?

Er det effektivt?

Dyrt?

Anonymous poster hash: 78275...2da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde det for mange år siden. Hadde absolutt ingen effekt for meg i alle fall. Ville heller gått for sunt kosthold og normal trening.

Anonymous poster hash: 8955d...1ca
Skrevet

Prøvde det for mange år siden. Hadde absolutt ingen effekt for meg i alle fall. Ville heller gått for sunt kosthold og normal trening.

Så på priser no.........kjempedyrt da............

Skrevet

Så på priser no.........kjempedyrt da............

Ja, absolutt ikke verdt det.

Skrevet

Det er ikke så mye om det i media  heller.........virker ikke så kjent....... blir usikker på om jeg tar sjangsen. Er så dyrt,

5700 for 15 behandlinger

Skrevet

Jeg går på det. Funker bra. selvom du ikke går ned i vekt går man inn i cm, men er du flink med kosthold og evt gå litt turer ellers burde du få resultater.

Jeg gikk ned 3kg og inn 20cm tilsammen på 3 uker

Anonymous poster hash: 714cf...2fc
Skrevet

Jeg går på det. Funker bra. selvom du ikke går ned i vekt går man inn i cm, men er du flink med kosthold og evt gå litt turer ellers burde du få resultater.

Men altså... Hva er poenget med å betale en masse for dette, når man for samme sum kan få timer hos en PT som gir samme resultater om ikke BEDRE resultater?

Jeg tenker at det først og fremst er kostholdet og den fysiske aktiviteten som gjør at man får resultater, ikke de der elektrodene som blir festet på mage og lår rett og slett.

Skrevet

Men altså... Hva er poenget med å betale en masse for dette, når man for samme sum kan få timer hos en PT som gir samme resultater om ikke BEDRE resultater?

Jeg tenker at det først og fremst er kostholdet og den fysiske aktiviteten som gjør at man får resultater, ikke de der elektrodene som blir festet på mage og lår rett og slett.

Er litt enig der.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...