Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Revenge Pretty little liars Liker også godt drama og reality. Liker også type paradise hotel, bad girls Club osv.. Laster ned fra pirate bay. Mulig jeg er litt fjortiss ja, Hehe! Husk anonymknappen ja 😜😜😜 Anonymous poster hash: 6c6ec...f74
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Har du sett orange is the new black?? anbefales sterkt! Anonymous poster hash: 9245e...d73
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Keeping ut with the kardashians! lastet ned fra piratebay, er på sesong 9 nå. HEHE.... er så morsomt Andre: New GirlThe Mindy project Switched at birth (veldig typisk pretty little liars sjangeren, bare uten det "skumle") Anonymous poster hash: 9aa08...bc7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 One there hill Gossip girl Anonymous poster hash: 5e5be...8e8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Har du sett orange is the new black?? anbefales sterkt! Anonymous poster hash: 9245e...d73 Jeg begynte såvidt å se den. Men sovnet etter 20 min, det var veldig sent når jeg begynte. Falt ikke helt for den da, Men må kanskje gi den en ny sjangs? Anonymous poster hash: 9d3f8...879
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Et litt spørsmål litt utenfor temaet. Hva er pirat bay og er det trygt? Har så lyst til å se på flere serier. Anonymous poster hash: be9d9...a72
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Har du sett orange is the new black?? anbefales sterkt! Anonymous poster hash: 9245e...d73 Jeg begynte såvidt å se den. Men sovnet etter 20 min, det var veldig sent når jeg begynte. Falt ikke helt for den da, Men må kanskje gi den en ny sjangs? Anonymous poster hash: 9d3f8...879 Den tar seg opp! Gi den en sjanse til :-) Se de to første episodene, og så går det bare oppover deretter.... Anonymous poster hash: 2cf02...b0b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Har du sett orange is the new black?? anbefales sterkt! Anonymous poster hash: 9245e...d73 Jeg begynte såvidt å se den. Men sovnet etter 20 min, det var veldig sent når jeg begynte. Falt ikke helt for den da, Men må kanskje gi den en ny sjangs? Anonymous poster hash: 9d3f8...879 Den tar seg opp! Gi den en sjanse til :-) Se de to første episodene, og så går det bare oppover deretter.... Anonymous poster hash: 2cf02...b0b [/quote Får prøve det😊 mange som har skrytt av den serien:) Anonymous poster hash: 9d3f8...879
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Et litt spørsmål litt utenfor temaet. Hva er pirat bay og er det trygt? Har så lyst til å se på flere serier. Anonymous poster hash: be9d9...a72 Det er en plass hvor du kan laste ned filmer og serier. Om det er trygt kan vel diskuteres.. Jeg brukte det tidligere for mange år siden og fikk da virus på pcen. Begynte å bruke det igjen for ca 1 år siden og har fått veldig fint frem til nå. 😊 Anonymous poster hash: 9d3f8...879
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Jeg lastet ned før, men nå har det kommet nye lover for å utgi ip adressen til privatpersoner som laster ned. En bekjent av meg fikk nylig en saftig bot for nedlasting.De fleste seriene finner man jo på Netflix, og det koster kun 79 kr i måneden. Ennå større utvalg hvis man bruker amerikanske netflix. Anonymous poster hash: c191d...f89
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Jeg lastet ned før, men nå har det kommet nye lover for å utgi ip adressen til privatpersoner som laster ned. En bekjent av meg fikk nylig en saftig bot for nedlasting.De fleste seriene finner man jo på Netflix, og det koster kun 79 kr i måneden. Ennå større utvalg hvis man bruker amerikanske netflix. Anonymous poster hash: c191d...f89 Seriøst? Jeg trodde det skjedde en sjelden gang. Med en av 100000. Anonymous poster hash: 9d3f8...879
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Jeg lastet ned før, men nå har det kommet nye lover for å utgi ip adressen til privatpersoner som laster ned. En bekjent av meg fikk nylig en saftig bot for nedlasting.De fleste seriene finner man jo på Netflix, og det koster kun 79 kr i måneden. Ennå større utvalg hvis man bruker amerikanske netflix.Anonymous poster hash: c191d...f89 Seriøst? Jeg trodde det skjedde en sjelden gang. Med en av 100000. Anonymous poster hash: 9d3f8...879 Det kan skje hvem som helst nå. Jeg bruker netflix, anbefales. Anonymous poster hash: 1ce79...88a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Jeg lastet ned før, men nå har det kommet nye lover for å utgi ip adressen til privatpersoner som laster ned. En bekjent av meg fikk nylig en saftig bot for nedlasting.De fleste seriene finner man jo på Netflix, og det koster kun 79 kr i måneden. Ennå større utvalg hvis man bruker amerikanske netflix. Anonymous poster hash: c191d...f89 Hehe, hadde dette skjedd hadde det nok vært stort medieoppslag. JA!- de kan kårer ip-adressen utgitt, men de må gå gjennom leverandøren. Det er heller ikke bare å kreve, det må gjennom retten faktisk;-) Så jeg tror du er blitt noe villedet. Anonymous poster hash: 4cab6...272
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Skaff deg VPN så har du IP i et annet land. Da kan du laste ned så mye du orker. Min pc's IP er i Nederland,og der er ikke jeg! Anonymous poster hash: bfd5a...352
Fru vims Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Vampire diaries. Hvis du liker vampyr sjangeren
mamma'n til 2 :) Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Nå aner jeg ikke hva de seriene handler om,men jeg kan ihvertfall anbefale the client list :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Skaff deg VPN så har du IP i et annet land. Da kan du laste ned så mye du orker. Min pc's IP er i Nederland,og der er ikke jeg! Anonymous poster hash: bfd5a...352 Har du tips til VPN som ikke reduserer hastighetene på nettlinja noe særlig? Sett på noen, men får ikke mer enn ca 2-3 Mb ned :/ Anonymous poster hash: 8be27...0eb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Ravenswood - spinoff av pretty little liars. helt grei, om ut i usa i høst, så er vel rundt 8 - 10 episoder ute tenker jeg. Anonymous poster hash: a2b14...602
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Skaff deg VPN så har du IP i et annet land. Da kan du laste ned så mye du orker. Min pc's IP er i Nederland,og der er ikke jeg! Anonymous poster hash: bfd5a...352 Har du tips til VPN som ikke reduserer hastighetene på nettlinja noe særlig? Sett på noen, men får ikke mer enn ca 2-3 Mb ned :/ Anonymous poster hash: 8be27...0eb Btguard, den er jeg fornøyd med ihvertfall, og alle "nerdene" jeg kjenner bruker den også :-) Anonymous poster hash: bfd5a...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå