Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen som stryker sengesettet her? Anonymous poster hash: 5a312...b77
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Nix !! Anonymous poster hash: dd12b...6d6
Elsker livet Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Jeg gjorde det en gang, inspirert av svigermor. Men det blir ikke flere ganger, ikke rart hun bare bytter hver 2. uke. Det tok veldig lang tid, og det gjorde ikke følelsen av rent sengetøy bedre.
BellaSuz Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Nei, har ikke ork eller tid til det. Men det er pent da:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Nei guriland. Ser ikke helt poenget med det. Å henge det pent opp på snora holder i massevis. Syns det er nok av andre ting som skal gjøres. Sengetøyet man får kjøpt i butikken idag blir ikke så skrukkete uansett. Anonymous poster hash: 39cf5...6e6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Nei, til det er jeg altfor lat, gitt....føler ikke at det å stryke sengetøyet gir meg tilstrekkelig luksusfølelse tilbake for jobben, så... Dessuten er det jo ingen andre enn meg og gubben som ser det uansett.... Anonymous poster hash: c5349...03c
Light of my life Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Gjorde det en periode, også jeg inspirert av svigermor, men selv om det er deilig med nystrøket sengetøy ble jobben for stor til at jeg gadd fortsette. Endret 2. februar 2014 av Light of my life
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Nei, det gjør jeg altså ikke Anonymous poster hash: ef2c2...15f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er så lat at jeg ikke vasker eget sengetøy (renseri rett utenfor døren) og får tilbake ferdig strøket. Anonymous poster hash: 20cd1...f55
stratosku Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Stryker sengtøyet til barna, men ikke til oss selv. Vet ikke hvorfor, men har alltid hatt en vane med å stryke klærne til barna og utstyret dem bruker (håndduker, vaskekluter, klær…). Regner med det er mormor som har fått meg til å gjøre det
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er så lat at jeg ikke vasker eget sengetøy (renseri rett utenfor døren) og får tilbake ferdig strøket. Anonymous poster hash: 20cd1...f55 Tuller du? Hva koster det da? Og hvor ofte? Jeg synes ikke renseri-ting lukter noe godt jeg Har hatt en del ting på rens tidligere, men hvis det har vært mulig har jeg vasket det selv for å få bort den fæle lukten... Anonymous poster hash: 5962b...584
ærlig talt Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Hva er poenget med å stryke sengetøy? Det skal jo skrukkes til med en gang
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er så lat at jeg ikke vasker eget sengetøy (renseri rett utenfor døren) og får tilbake ferdig strøket. Anonymous poster hash: 20cd1...f55 Tuller du? Hva koster det da? Og hvor ofte? Jeg synes ikke renseri-ting lukter noe godt jeg Har hatt en del ting på rens tidligere, men hvis det har vært mulig har jeg vasket det selv for å få bort den fæle lukten... Anonymous poster hash: 5962b...584 De vasker vel, det renses ikke (tror jeg), men heter like fullt renseri. Sender en gang per uke, da vaskes ca. sengetøy x 8 (skifter to ganger i uken i snitt) og det koster litt, men det er det verdt. Anonymous poster hash: 20cd1...f55
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Jeg gjorde det en gang, inspirert av svigermor. Men det blir ikke flere ganger, ikke rart hun bare bytter hver 2. uke. Det tok veldig lang tid, og det gjorde ikke følelsen av rent sengetøy bedre.Bare bytter hver annen uke? Er ikke det nok da? Anonymous poster hash: 3e73d...5f3
Elsker livet Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Jeg gjorde det en gang, inspirert av svigermor. Men det blir ikke flere ganger, ikke rart hun bare bytter hver 2. uke. Det tok veldig lang tid, og det gjorde ikke følelsen av rent sengetøy bedre.Bare bytter hver annen uke? Er ikke det nok da? Anonymous poster hash: 3e73d...5f3 Hygienisk sett er det helt sikkert nok. Men komfortmessig syns jeg det er for sjelden.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Jeg gjorde det en gang, inspirert av svigermor. Men det blir ikke flere ganger, ikke rart hun bare bytter hver 2. uke. Det tok veldig lang tid, og det gjorde ikke følelsen av rent sengetøy bedre. Bare bytter hver annen uke? Er ikke det nok da?Anonymous poster hash: 3e73d...5f3 Hygienisk sett er det helt sikkert nok. Men komfortmessig syns jeg det er for sjelden.Ok. For jeg tror virkelig svigermora di er godt innafor normalen hva sengetøyvask angår. Personlig ønsker jeg meg en god, gammeldags klesrulle til dette formålet... Anonymous poster hash: 3e73d...5f3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 I Norge stryker vi knapt nok bunadskjorta så heller tvilsomt at vi skal stryke sengetøy... Anonymous poster hash: 80862...124
Optatium Skrevet 2. februar 2014 #21 Skrevet 2. februar 2014 Jeg stryker sengetøy, syns det er så deilig! Men nå skal det sies at vi har rulle, og da går det svært kjapt å sveive gjennom noen sengetøy ;-)
Jippipippi Skrevet 2. februar 2014 #22 Skrevet 2. februar 2014 Nei det gidder jeg ikke! Tørketrommel er tingen
Hjertefru Skrevet 2. februar 2014 #23 Skrevet 2. februar 2014 Nei. Strekker i det tospann og legger det pent sammen. Skal det være ekstra fint legger jeg og mannen det under stolputa(har hver vår godstol) da blir det fint og glatt mens vi ser tv eller gjør håndarbeid
Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 #24 Skrevet 2. februar 2014 Noen som stryker sengesettet her? Anonymous poster hash: 5a312...b77 Klart! Det er begrensning hvor mye *krøll* det skal være om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå