Gå til innhold

Stryker dere sengesettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som stryker sengesettet her? 

Anonymous poster hash: 5a312...b77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix !!

Anonymous poster hash: dd12b...6d6
Skrevet

Jeg gjorde det en gang, inspirert av svigermor. Men det blir ikke flere ganger, ikke rart hun bare bytter hver 2. uke. Det tok veldig lang tid, og det gjorde ikke følelsen av rent sengetøy bedre.

Skrevet

Nei, har ikke ork eller tid til det. Men det er pent da:-)

Skrevet

Nei guriland. Ser ikke helt poenget med det. Å henge det pent opp på snora holder i massevis. Syns det er nok av andre ting som skal gjøres.

Sengetøyet man får kjøpt i butikken idag blir ikke så skrukkete uansett.

Anonymous poster hash: 39cf5...6e6

Skrevet

Nei, til det er jeg altfor lat, gitt....føler ikke at det å stryke sengetøyet gir meg tilstrekkelig luksusfølelse tilbake for jobben, så... Dessuten er det jo ingen andre enn meg og gubben som ser det uansett....

Anonymous poster hash: c5349...03c
Skrevet (endret)

Gjorde det en periode, også jeg inspirert av svigermor, men selv om det er deilig med nystrøket sengetøy ble jobben for stor til at jeg gadd fortsette.

Endret av Light of my life
Skrevet

Nei, det gjør jeg altså ikke ;)

Anonymous poster hash: ef2c2...15f
Skrevet

Jeg er så lat at jeg ikke vasker eget sengetøy (renseri rett utenfor døren) og får tilbake ferdig strøket. :D

Anonymous poster hash: 20cd1...f55

Skrevet

Stryker sengtøyet til barna, men ikke til oss selv. Vet ikke hvorfor, men har alltid hatt en vane med å stryke klærne til barna og utstyret dem bruker (håndduker, vaskekluter, klær…). Regner med det er mormor som har fått meg til å gjøre det :)

Skrevet

Jeg er så lat at jeg ikke vasker eget sengetøy (renseri rett utenfor døren) og får tilbake ferdig strøket. :D

Tuller du? :P

Hva koster det da? Og hvor ofte? 

Jeg synes ikke renseri-ting lukter noe godt jeg :o Har hatt en del ting på rens tidligere, men hvis det har vært mulig har jeg vasket det selv for å få bort den fæle lukten...

Anonymous poster hash: 5962b...584

Skrevet

Hva er poenget med å stryke sengetøy? :huh:  Det skal jo skrukkes til med en gang :P

Skrevet

Tuller du? :P

Hva koster det da? Og hvor ofte?

Jeg synes ikke renseri-ting lukter noe godt jeg :o Har hatt en del ting på rens tidligere, men hvis det har vært mulig har jeg vasket det selv for å få bort den fæle lukten...

Anonymous poster hash: 5962b...584

De vasker vel, det renses ikke (tror jeg), men heter like fullt renseri. Sender en gang per uke, da vaskes ca. sengetøy x 8 (skifter to ganger i uken i snitt) og det koster litt, men det er det verdt.

Skrevet

Jeg gjorde det en gang, inspirert av svigermor. Men det blir ikke flere ganger, ikke rart hun bare bytter hver 2. uke. Det tok veldig lang tid, og det gjorde ikke følelsen av rent sengetøy bedre.

Bare bytter hver annen uke? Er ikke det nok da?

Anonymous poster hash: 3e73d...5f3

Skrevet

Bare bytter hver annen uke? Er ikke det nok da?

Hygienisk sett er det helt sikkert nok. Men komfortmessig syns jeg det er for sjelden.

Skrevet

Bare bytter hver annen uke? Er ikke det nok da?Anonymous poster hash: 3e73d...5f3

Hygienisk sett er det helt sikkert nok. Men komfortmessig syns jeg det er for sjelden.
Ok. For jeg tror virkelig svigermora di er godt innafor normalen hva sengetøyvask angår.

Personlig ønsker jeg meg en god, gammeldags klesrulle til dette formålet...

Skrevet

I Norge stryker vi knapt nok bunadskjorta så heller tvilsomt at vi skal stryke sengetøy...

Anonymous poster hash: 80862...124
Skrevet

Jeg stryker sengetøy, syns det er så deilig! Men nå skal det sies at vi har rulle, og da går det svært kjapt å sveive gjennom noen sengetøy ;-)

Skrevet

Nei det gidder jeg ikke! Tørketrommel er tingen ;)

Skrevet

Nei. Strekker i det tospann og legger det pent sammen. Skal det være ekstra fint legger jeg og mannen det under stolputa(har hver vår godstol) da blir det fint og glatt mens vi ser tv eller gjør håndarbeid :P

Skrevet

Noen som stryker sengesettet her?  Anonymous poster hash: 5a312...b77

Klart!

Det er begrensning hvor mye *krøll* det skal være om natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...