@nonym Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Skal vel babyen bli rolig/"slapp" ? Min baby gråter ofte under og etter matinga, er det tegn på for lite mat? Huff, blir så stresset av dette..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Du har nok mest sannsynlig rett i at det er for lite for babyen ja. Slik var det til meg hvertfall. Prøv å amm oftere, evnt pumpe i mellom og gi i tillegg for å øke produksjonen. Slapp av, drikk mye vann og spis godt og hold sengen. Konsentrere deg fult og helt om babyen og ammingen! lykke til! Anonymous poster hash: 1215a...216
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Kan like gjerne være låsninger i nakke og/eller luft som gjør det. Slutter barnet å skrike etter hun har rapet? Anonymous poster hash: afca9...68e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Mange som gråter under og etter amming om de svelger mye ludt. Se om babyen blir roligre om du får den til å rape ved å stryke oppover eller dunke forsiktig på ryggen mens den ligger skrått fremover eller på magen Anonymous poster hash: fb6dd...0db
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 De blir som regel slappe når de er mette ja. Ta deg en tur på helsestasjonen og spør om råd. Hvor gammel er babyen? Det kan jo også være at det tar noen dager før melka kommer? Anonymous poster hash: 9b956...06d
@nonym Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2014 De blir som regel slappe når de er mette ja. Ta deg en tur på helsestasjonen og spør om råd. Hvor gammel er babyen? Det kan jo også være at det tar noen dager før melka kommer? Anonymous poster hash: 9b956...06d bare 14 dager... hadde mye i starten, men virker tomt når jeg prøver å håndmelke først..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Google økedøgn. Husker jeg hadde dette, men husker ikke hvor gammel babyen var da. Det vil si at du har like mye melk, men babyen trenger mer enn tidligre, dermed må du legge babyen til oftere for å produsere mer melk Anonymous poster hash: fb6dd...0db
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 De blir som regel slappe når de er mette ja. Ta deg en tur på helsestasjonen og spør om råd. Hvor gammel er babyen? Det kan jo også være at det tar noen dager før melka kommer? Anonymous poster hash: 9b956...06d bare 14 dager... hadde mye i starten, men virker tomt når jeg prøver å håndmelke først.. Ikke alle får til å håndmelke, - jeg gjorde ikke. Fullammet i 7 mnd med stabil vektøkning hos barnet. Ta kontakt med HS, spør om råd. Det kan være så mangt. Lite melk, luft, låsninger... Anonymous poster hash: 51713...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå