Gå til innhold

Hjelp. Tverrleie i uke 31 :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, var til kontroll og lillegutt ligger i tverrleie. Han har logget i hodeleie hele tiden, men må ha snudd seg i løpet av den siste uka. Så nå risikerer jeg jo at han legger seg med rumpa ned! Og lillebror ble tatt med hastesnitt fordi han lå i et vanskelig seteleie :-(

Jeg er livredd for et nytt ks, men jordmor mente at det kan gå mot et nytt planlagt ks, da jeg ikke vil få føde i sete :-( er kjempefortvilet nå jeg, vil bare gråte :-( :-(

Anonymous poster hash: 5f05e...455

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En baby drivet fortsatt og turner på den tiden. Den vil kunne snu seg maaange ganger før termin. Tror ikke du skal bekymre deg om det. Er jo de som føder i seteleie selv om den lå med hode nede på siste kontroll. Det er først når hodet er festet at det ikke vil snu seg.

Anonymous poster hash: 38c9f...f1a

Skrevet

Uke 31!!!! Ro ned! Min eldste lå på tvers til uke 38, hun snudde seg da. Min yngste satt på rompa til uke 38, men snudde seg før fødsel.

I uke 31 er det fortsatt masse plass og turne på og det er ren idoti og grine over leiet nå.

Anonymous poster hash: f90dc...75f

Skrevet

Uke 31!!!! Ro ned! Min eldste lå på tvers til uke 38, hun snudde seg da. Min yngste satt på rompa til uke 38, men snudde seg før fødsel.

I uke 31 er det fortsatt masse plass og turne på og det er ren idoti og grine over leiet nå.

Ja vel ja, så det at jeg er bekymret for et nytt ks er ren idioti?! Kjenner jeg ble litt irritert jeg nå. Årsaken til at jeg ble så bekymret er ganske enkelt, at JORDMOR mente at jeg mest sannsynlig ville måtte ha et nytt ks. Hun trodde nemlig ikke at gutten ville snu seg tilbake. Hi

Skrevet

Mi lå i tverrleie 2 dager over termin. Sykehuset bestemte seg for å snu henne og ta vannet, så jeg ble satt i gang. Gikk fint , fødte naturlig :)

Skrevet

Ja vel ja, så det at jeg er bekymret for et nytt ks er ren idioti?! Kjenner jeg ble litt irritert jeg nå. Årsaken til at jeg ble så bekymret er ganske enkelt, at JORDMOR mente at jeg mest sannsynlig ville måtte ha et nytt ks. Hun trodde nemlig ikke at gutten ville snu seg tilbake. Hi

Jordmor kan jo tro alt hun vil, men det forandrer jo ikke fakta: ungen kan snu seg hundrevis av ganger før fødsel! Ikke stress før du evt må :)

Anonymous poster hash: 84f54...58e

Skrevet

Uff,så dritt.

Men hvorfor kan du ikke føde naturlig selvom det blir seteleie?

Har hørt om noen som føder seteleie selv førstegangsfødene, noe du blir da siden det var ks sist.

Har selv født i seteleie, men med nr 2.

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Min fastlege sier at det er først fra uke 36 at de begynner å følge ordentlig med på leie, før det snur mange seg fortsatt mye. Min lå også på tvers i uke 32, og på tvers andre veien i uke 33, nå i uke 38 ligger hun riktig vei og har gjort det i hvert fall i 2-3 uker.

Anonymous poster hash: ddca0...783

Skrevet

Når du er flergangs så er det ganske vanlig.

Min lå også i tverrleie på det tidspunktet, men snudde seg riktig noen uker før fødsel.

Anonymous poster hash: 0e7f7...4b1

Skrevet

Syns faktisk det var rart av din jordmor å si noe sånt så tidlig.

Anonymous poster hash: 38c9f...f1a

Skrevet

Slæpp off, jeg er sikker på at det går bra :) Lykke til med siste innspurt og fødsel!

Skrevet

Takk for svar :) ja, keg håper og tror at han vil endre leie, men ble bare så fortvilet når jordmor var så bestemt på at det mest sannsynlig ville bli keisersnitt. Jeg får bare krysse fingrene for at han flytter på seg. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...