Gå til innhold

Barberer dere armene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt mye kroppshår og er flau over armene. Mange lange, mørke hår :/

Anonymous poster hash: 78af0...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har barbert leggene nok til å vite at det ikke blir så bra på sikt.

Skrevet

Nei.

Bedre med hår på armene enn "skjeggstubber" på armene. Hårene blir dessuten bleket litt av solen om sommeren, så om du fjerner de er de som kommer ut på nytt veldig mørke og synlige i forhold til de solblekede som du fjernet.

Anonymous poster hash: 5b687...353
Skrevet

Det tror jeg ikke jeg hadde gjort om jeg hadde aldri så nye hår på armene. Det må da være pyton når stubbene vokser ut?

Skrevet

Nei. Men har heller ikke så mye hår på armene. Hadde nok ikke gjort det uansett. 

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 5a06e...df1
Skrevet

Nei og det kommer jeg aldri til å gjøre heller.

Skrevet

Nei, men da jeg jobbet i Italia, mobbet alle meg fordi jeg ikke gjorde det. De mente det var verre enn å ikke barbere beina.

Anonymous poster hash: e275d...f23

Skrevet

Jeg gjør det. Både min mor og søster gjør også det av samme grunner som deg, og jeg ble sagt i 14-15 års alderen at nå kunne jeg også begynne om jeg ville. Så jeg begynte.

Angrer litt nå at jeg startet med det, for stubbene stikker jo så fælt. Mine er heldigvis ikke mørke- hverken på bena eller armene(de har aldri vært noe spesielt mørke uansett), så akkurat det plager meg ikke med at jeg barberer.

Søsteren min har latt det vokse ut om hun ikke skal noe spesielt- og da er de helt mørke. Så jeg gjør det hele tiden.

Men tenker å begynne med voks, eller epilator :)

Anonymous poster hash: e905a...d5b

Skrevet

Jeg gjør det fordi hårene ikke legger seg inntil, men stikker liksom litt ut. Har lyse, myke hår. Merker ikke noen stubber. Ser bare bedre ut uten.

Anonymous poster hash: eaa5d...1f2

Skrevet

Jeg napper. Da får man ingen stive stubber og hårene vokser ikke ut på samtidig. Trenger ikke gjøres så ofte.

Anonymous poster hash: 88a8c...9e5
Skrevet

Ja. Jeg får lyse, lange hår hvis jeg ikke barberer de bort. Hårene er ikke stive når de vokser ut for de er så tynn...

Anonymous poster hash: 0318d...066

Skrevet

Haha, nei... :P hallo, det er armhår liksom, uuh så skummelt...

Anonymous poster hash: 81b54...18b

Skrevet

Nei, det tar jeg ikke sjansen på. Vet fort at hårveksten forverrer seg gange millioner, så da får jeg nøye meg med det jeg har :) Vil ikke risikere å se ut som en ape 

Anonymous poster hash: eb976...fef
Skrevet

Jeg vokser armene mine.

Anonymous poster hash: c10e1...618

Skrevet

Nei, hadde aldri falt meg inn. Jeg ler litt for meg selv de få gangene jeg ser noen som gjør det.

Anonymous poster hash: 8a5bf...680

Anonymous poster hash: 8a5bf...680

Skrevet

Jeg epilerer dem

Anonymous poster hash: bb488...15c
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nei, det får da være grenser for hvor mye tid og energi jeg skal legge ned på å tilfredsstille andres sensitive øyne. Leggene tas nå og da, alt for sjelden selvsagt, men er man alt så er man lat. Under armene og der nede holdes noenlunde i sjakk. Det bedres når jeg har mer overskudd i hverdagen ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå hørtes jeg ut som en hårball :hoho:

Skrevet

Jeg epilerer dem

Anonymous poster hash: bb488...15c

Er det vondt?

Anonymous poster hash: 78af0...166

Skrevet

Jeg har svarte hår på hele kroppen (nesten) men har av en eller grunn fått hårløse armer!! Jippi. Hadde de sett ut som leggene, så hadde jeg nok barbert.

Anonymous poster hash: 2f8e6...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...