Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Huff da!! Det er åpne porer. Jeg er 36 og huden er mer sliten enn før, og da tydeligvis åpenbare åpne porer.. Andre som har dette problemet, og vet om en "kur"?? Anonymous poster hash: 095bd...38a
Soon to be mum Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har vært plaget med dette, men på kinnene mest. Jeg går fast hos en Sisley-hudpleier, og fikk anbefalt denne: http://www.sisley-cosmetics.com/au-au/global-perfect-pore-minimiser Jeg bruker den morgen og kveld under dag- eller nattkremen (dvs. ofte er jeg lat, og ikke så flink med kveldsstellet, men bruker den i alle fall hver eneste morgen etter rensen og før dagkremen), og har merket stor forskjell. Porene er blitt mye mindre siden jeg begynte å bruke den, og jeg er litt overrasket må jeg innrømme. Den er ganske dyr, men man trenger bare et pump til et sånt type område som kinnene, eller panna i ditt tilfelle. Da har jeg også nok til å dra den litt ut over andre områder hvor det måtte være porer. Tar et pump på fingrene, fordeler på problemområdene og masserer inn. Deretter dagkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå