Gå til innhold

Er jeg slem mot mannen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke forteller at jeg er gravid? Viktig info før dere dømmer:

Han vil ha flere barn, og jeg ville egentlig ikke. Jeg er nå gravid, og vil vente 3 uker med å fortelle. Han har bursdag da, tenkte gjøre et stort nummer ut av det :)

Anonymous poster hash: 87a53...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oooh :) Det er litt småslemt, men for en herlig overraskelse!! :) Hvordan føler du selv om graviditeten nå da det er blitt slik?

Skrevet

Du vil gi han en overraskelse på bursdagen hans, som du vet han blir glad for? Det er jo ikke slemt i det hele tatt :D

Problemet er vel hvis det mot alle odds skulle bli en SA før du har sagt det til han.

Skrevet

Er fornøyd jeg:) valgte selv å ta ut spiralen, så barnet er planlagt.

Skrevet

Du vil gi han en overraskelse på bursdagen hans, som du vet han blir glad for? Det er jo ikke slemt i det hele tatt :D

Problemet er vel hvis det mot alle odds skulle bli en SA før du har sagt det til han.

Tenkte mer på hemmeligheten jeg må holde på i 3 uker :P ja, du sier noe der :-O

Skrevet

Nei du er vel ikke det. Du kjenner mannen din best og vet hvordan han vil reagere på det. Jeg hadde ikke gjort det, hadde ikke klart å holde meg uansett :)

Skrevet

Ikke slem

Anonymous poster hash: 7fb81...fbd

Skrevet

Spurte om det samme her inne for 6 måneder siden, da fikk jeg svar fra de fleste at det var veldig dårlig gjort av meg å holde det hemmelig.... ;-) 

Anonymous poster hash: 21478...fc1
Skrevet

Du er ikke slem, du vil jo gi ham en flott overaskelse :) Men at du klarer å vente så lenge... Hadde ikke jeg klart!

Anonymous poster hash: 6aad1...341
Skrevet

Nei, ikke slemt, men jeg tror ikke jeg selv ville klart å holde på en slik hemmelighet så lenge :fnise:

Han blir nok veldig, veldig glad, men kanskje bittelitt snurt fordi du ikke har sagt noe før. 

Når det er sagt så er det nok verdens beste bursdagsgave for han :klemmer:

Skrevet

Har du tenkt å fortelle det til han foran hele selskapet da, så alle ser reaksjonen hans? Det ville aldri jeg gjort, synes den første reaksjonen, de første følelsene osv hører oss to til og vet at ikke han heller vil ha tilskuere til det....

Ville fortalt det til han med en gang, hadde føltes helt feil å "ruge" på en slik hemmelighet alene såpass lenge, så kan han heller velge å dele hemmeligheten deres med familien sin på bursdagen om han ønsker det.

Anonymous poster hash: 18d7c...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...