Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 .......var det "hett" her i form av verbale utbrudd:-) (er ganske så sikker på at moderator var delvis hårløs) Nå er jeg i ferd med å finne ut om noen noen nikker, små "humrer" og klasker seg i panna med "jeg dro litt hår selv". I følge "gamle dager" har jeg antagelig oversett barnas behov på kveldstid siden jeg logger meg inn her. Etter år med å "komme meg" er jeg litt nysgjerrig :-D
sug lut Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Nå har du vært her halvannen time, og har antakelig sett at hårdraing foregår hos naboen, ikke her.
Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 Nå har du vært her halvannen time, og har antakelig sett at hårdraing foregår hos naboen, ikke her. Helt dødt kan det vel ikke være. Klarer ikke forestille meg at nymoderne, ferske "ungemødre" ikke DRAR hår?? Det strider helt mot erfaringer i den store verden....
sug lut Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Nå har du vært her halvannen time, og har antakelig sett at hårdraing foregår hos naboen, ikke her. Helt dødt kan det vel ikke være. Klarer ikke forestille meg at nymoderne, ferske "ungemødre" ikke DRAR hår?? Det strider helt mot erfaringer i den store verden.... Orienter deg før du klager - nei, det er ikke dødt her, det er sivilisert, hvilket du ville sett om du gadd å lese litt. Det og de du nevner er som sagt ikke her. Prøv naboen (anonym, med andre ord).
Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2014 Nå har du vært her halvannen time, og har antakelig sett at hårdraing foregår hos naboen, ikke her. Helt dødt kan det vel ikke være. Klarer ikke forestille meg at nymoderne, ferske "ungemødre" ikke DRAR hår?? Det strider helt mot erfaringer i den store verden.... Orienter deg før du klager - nei, det er ikke dødt her, det er sivilisert, hvilket du ville sett om du gadd å lese litt. Det og de du nevner er som sagt ikke her. Prøv naboen (anonym, med andre ord). Hvem sier noe om klaging? Dette er faktisk en oppmuntrende tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå