Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 36+2, og de siste dagene har jeg kjent mye mindre liv enn vanlig. Disse dagene har også vært fulle av stress, hvis det har noe å si.. Er det normalt med mindre liv når det nærmer seg termin? Anonymous poster hash: a33f1...7f1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Ring føden! Anonymous poster hash: f60fe...437
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Ikke mindre liv,men annerledes smygende bevegelser. Har du ikke kjent noe liv i dag? Er jo litt trangere for den lille å bevege seg inni der.. Anonymous poster hash: 80831...0c7
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Ring føden! Ikke for å skremme deg, men det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Du kommer ikke til å angre den sjekken, og du maser absolutt ikke!
Gullunger Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Ville tatt en telefon til føden og rådført meg der!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Jeg kjenner litt liv hver dag, men har vært ca halvparten eller litt mindre enn det av hva som har vært tidligere.. Hi Anonymous poster hash: a33f1...7f1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Ring føden. Det trenger ikke være noe farlig men greit å sjekke. Jeg hadde laaaange stille perioder på slutten. Ble redd hver gang men alt sto bra til. Han tok seg noen lengre hvileperioder. Anonymous poster hash: b9e81...572
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Jeg kjente lite liv mot slutten og dro på føden for en sjekk, baby hadde det bra, men vokste veldig dårlig. Ble fulgt tett etter det, så det lønner seg å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Jeg føler meg litt "hysterisk" hvis jeg ringer føden, og blir veldig bekymret når de svarer i andre enden. Hvis det ikke tar seg opp, får jeg ringe i morgen. Hi Anonymous poster hash: a33f1...7f1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du ikke ringer føden!!! Ja, det er ikke uvanlig å kjenne mindre liv på slutten, men det skal sjekkes ut, for det KAN være noe alvorlig galt. Anonymous poster hash: 243bf...4f2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 En god regel er at hvis man er bekymret pga lite liv, så ringer man føden i stedet for å spørre på dib. Her sitter bare de som selv enten har opplevd eller ikke har opplevd det samme. De fleste som har opplevd det og kommer med sin erfaring, vil si at det gikk bra, så det er lite sannsynlig at det er noe. Noen få vil si at de opplevde det samme og det gikk ikke bra. Hva som er tilfelle hos deg er det ingen av oss som kan vite, vi er ikke eksperter, vi kan kun komme med egne erfaringer og de er få. Det ER lite sannsynlig at det er noe alvorlig galt, men ring føden, de er eksperter og kan vurdere om det du har kjent av liv er normalt og nok, eller om du bør komme inn på en sjekk. Anonymous poster hash: a2b3e...277
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Jeg føler meg litt "hysterisk" hvis jeg ringer føden, og blir veldig bekymret når de svarer i andre enden. Hvis det ikke tar seg opp, får jeg ringe i morgen. Hi Anonymous poster hash: a33f1...7f1 Jeg tror de fleste gravide føler seg til bry og småhysteriske hvis de ringer føden, men det er snakk om liv! Et liv du ikke kan se selv og vurdere om har det bra eller ikke, så ring føden!
Gullunger Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 En telefon koster jo så lite HI!! Da kan de på sykehuset avgjøre om du skal komme inn for en sjekk eller ikke. De er der for DEG og BABYEN!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Nå tok det seg opp her.. Får høre med de i morgen hvor mye liv jeg skal forvente fremover. Takk for svar. Anonymous poster hash: a33f1...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå