Gå til innhold

Hvis du skulle jobbet 80%, 4 dager pr uke;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke dager ville du jobbet?

Anonymous poster hash: 3509a...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt fri hver onsdag.

Anonymous poster hash: 45a86...e41

Skrevet

Onsdag eller fredag. 

Anonymous poster hash: 67559...5a7
Skrevet

Har fri hver onsdag og hver fredag. 60%, og det er såååååååå digg.

Anonymous poster hash: 48116...c3c
Skrevet

Definitivt fri fredag :)

Anonymous poster hash: 301e7...bb9

Skrevet

Jeg har fri hver fredag, veldig fornøyd med det.

Får handlet inn til helgen og gjort unna litt husarbeid. 1.klassingen har da fri fra SFO på fredager og kommer rett hjem fra skolen den dagen, det synes hun er deilig.

Anonymous poster hash: 1806a...bda
Skrevet

Det smarteste er å ikke jobbe på onsdag. Dette pga av at det er flest fridager på mandager, fredager og noen torsdager. Dvs at du hvis du har valgt å ikke jobbe på disse dagene, så "taper" du penger pga at det er mange helligdager disse dagene. Velger du derimot å ikke jobbe på onsdag, så får du jo betalt alle de rød-dagene som havner på mandager, fredager og torsdager  :)

Det smarteste økonomisk er å velge å ikke jobbe på onsdag (eller evt tirsdag)  :)

Anonymous poster hash: f0762...5ed
Skrevet

Enig angående onsdager, jeg sjekket opp i kalenderen hvilken uke dager som havnet på fri dager.. Men synes også at onsdager er ok å ta fri da det er en pause midt i uka , samt ungene får se meg til frokost og har middag klar når de kommer hjem. Det er også ok å jobbe fredager, litt roligere (da mange tar fri denne dagen), får jobbe mer i fred.

Anonymous poster hash: f584b...35d

Skrevet

Jeg jobber 80 % og har en fridag i uka. Fridagen har vært på litt ulike ukedager opp gjennom årene, avhengig av arbeidsgiverens behov. Jeg har prøvd å ha fri mandager, tirsdager, onsdager og torsdager. Jeg har ikke prøvd å ha fri fredager. Ennå. Jeg foretrekker onsdager, fordi da får jeg en pause midt i uka. Jeg bruker denne dagen til husarbeid og det går like fint å handle og vaske gulv på onsdag som på fredag. Jeg likte ikke spesielt godt å ha fri på mandager, det var kjedelig syntes jeg. Tirsdag ble for tidlig i uka, så resten av uka ble for lang. Torsdag funket greit, men onsdag er og blir min favoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...