Gå til innhold

Når kommer energien tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er desperat. Når kommer energien tilbake?

Jeg er 15+5 og føler jeg bare blir mer og med sliten.

Må sove hver dag.

Det tærer så på.

Når ble du fin? Eller er det noe en kan ta for å gå mer energi?

Har ikke vært hos lege ennå, så jeg har ikke fått sjekket jernlagrene osv. Men de har aldri vært lave tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje når barnet flytter hjemmefra?

Skrevet

:P

Har 6 fra før, så den energien der vet jeg ikke kommer før vi er pensjonister.

Tenkte et litt mer seriøst svar. Erfaringer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er enig med snekkerpelle....

Jeg var utrooooolig sliten frem til uke 13, så var jeg pigg i nøyaktig to uker før jeg fikk symfyseløsning og alt var vondt og søvn utgikk pga smerter.... Så tror rundt uke 13 :P men alt er litt blurry ;-)

Skrevet

Jeg aner desverre ikke :(

Masse lykke til

Anonymous poster hash: 513dc...05e

Skrevet

Min erfaring er at akkurat dette med behovet for hvile og utmattelsen blir verre og verre for hvert svangerskap...

Mitt fjerde og siste svangerskap var mye mer slitsomt enn de tre første, selv om jeg ikke hadde flere plager ellers, var rett og slett tom for krefter, immunforsvaret ble dårlig så jeg slet med forkjølelser jevnlig da. Er vel både alderen og det at man har en del å drive og aldri helt får hvilt ut når man har flere barn fra før å følge opp.

Men har du ikke vært hos lege i det hele tatt enda? Kan være lurt å få tatt de blodprøvene altså, og om symptomene du har nå er sterkere enn i de tidligere svangerskapene dine ville jeg tenkt flerlinger, da blir det mer hormoner også...

Anonymous poster hash: d78dd...1ce
Skrevet

Jeg har fått energien tilbake i uke 12-13 med alle de 6 andre barna.

Så nå er jeg rimelig forsynt.

Når en forventer energien tilbake ca den og den datoen er hver dag frustrerende. Hadde håpet å kunne bruke mer tid på barn og hus.

Skal til lege i morra og ta de første blodprøvene. Håper jeg får noe svar faktisk, at noe slår ut. Sånn at jeg vet hvorfor.

Hvis jeg ikke tar omega3 og multitablettene hver dag så blir jeg Værre. Med en gang.

Så får bare vente og se da... På prøvene.

Skrevet

Wow, du har 6 barn? Hvordan har dere råd og plass?? Har alltid ønsket meg stor familie ..:)

Anonymous poster hash: 438f5...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...