Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen flere som har opplevd det? Har masse melk i det ene, mens det andre er nesten tomt. Prøvde å pumpe meg for å sjekke, pumpet i sikkert et kvarter og fikk ut 20 ml! kjenner på det at det er lite og! Hvordan øke? Jeg legger han ofte til den siden, men han blir bare sint og skriker, han blir sikkert frustrert? Det blir sannelig jeg og!! Anonymous poster hash: dd5cf...95b
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Start med brystet som er mye i, da stimulerer du utdrivingsrefleksen i andre også. Bytt til den med lite i etter ca5min, da skal det ha begynt å komme.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Start med brystet som er mye i, da stimulerer du utdrivingsrefleksen i andre også. Bytt til den med lite i etter ca5min, da skal det ha begynt å komme. hmm, funker det altså? Da skal jeg prøve det! Kjipt å må starte med tillegg synes jeg, men må jo ikke det om jeg klarer å øke på det ene. Rart det blir sånn? Anonymous poster hash: dd5cf...95b
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Hadde sånn leeeenge! Fikk det tipset fra hs, og det funka fint for meg
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Det er fullt mulig å fullamme fra et bryst, så det at det er lite melk i det ene, er ingen grunn til å gi tillegg. Jeg hadde også mindre i den ene puppen og jeg økte produksjonen på den siden ved å alltid amme på den siden først. Anonymous poster hash: 677a2...0e9
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 http://ammehjelpen.no/artikkel/7/Lite-melk
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Det er fullt mulig å fullamme fra et bryst, så det at det er lite melk i det ene, er ingen grunn til å gi tillegg. Jeg hadde også mindre i den ene puppen og jeg økte produksjonen på den siden ved å alltid amme på den siden først. Anonymous poster hash: 677a2...0e9 bra at jeg kan øke der da!:-) vil jo ikke ha skjeve bryst heller, pluss at etterhvert krever han jo mer! Anonymous poster hash: dd5cf...95b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Ja, fikk aldri mye uansett hva jeg gjorde Anonymous poster hash: 7ea4d...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå