Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Hva legger du i dette utsagnet? Anonymous poster hash: b1872...fc7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Det jeg legger i det er at denne kvinnen er litt svakelig av seg, og trenger en "farsfigur" som må passe på henne og gi henne trygghet. Hun klarer seg ikke uten en sterk mann som hun kan Lene seg på. En som er familiens overhode, og tar ansvar for alt. Anonymous poster hash: 1e5c6...5dd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Det jeg legger i det er at denne kvinnen er litt svakelig av seg, og trenger en "farsfigur" som må passe på henne og gi henne trygghet. Hun klarer seg ikke uten en sterk mann som hun kan Lene seg på. En som er familiens overhode, og tar ansvar for alt. Anonymous poster hash: 1e5c6...5dd Jeg liker machomenn, og jeg er på ingen måte svakelig. Mitt inntrykk er at det er de mer fjollete damene som finner "skravlevenninna" si i en mykmyk mann. I min verden er en mykmyk mann en som stemmer Sv, en som er med på dameskravlinfen like naturlig som den mest skravlete nabokjerringa, en som sier "VI er gravide", synes interiør er spennende, reiser gjerne på storbyferie og er flinkere med farger, rødvin og matlaging enn han er på å snekre. Ofte er han meeeeget politisk korrekt. Mange flotte menn blandt disse, men jeg synes altså de mer macho menna med møkk under neglene og en øl i hånda er mer tiltrekkende. Anonymous poster hash: 6434c...9c7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Tja, jeg var en gang sammen med en "mann" som var så veldig følsom. Han ble lei seg for hvert eneste ord som kom feil ut, og kunne det på noen måte tolkes negativt, så gjorde han det. Men han SA aldri at han ble lei seg, spurte jeg så sa han at alt var bra, også satt han der og ble surere og surere fordi jeg ikke skjønte at alt ikke var bra likevel. Om jeg da forlangte å få høre hva jeg hadde gjort galt, så fikk jeg gjerne høre noe sånt som: "Skjønner du ikke det selv, så kan det være det samme!" Skikkelig kjerring med andre ord. Så satt jeg der, totalt forvirret og uten mulighet til å ordne opp i hva jeg nå enn hadde gjort galt. En SÅNN mann vil ikke jeg ha i allefall. Anonymous poster hash: e6d4a...eda
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har sterk personlighet og liker heller ikke myke menn. Må ha en som kan håndtere meg Anonymous poster hash: 98943...724
Bustetroll Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Ville heller ikke hatt en slik en... De er jo GØRR kjedelige og forutsigbare:P
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg mener en mann som er mer femi enn meg både følelsmessig fysisk. En mann som sipper og sutrer for småting og ikke kan noe om bil eller tekniske duppeditter er ikke min stil. Skal aldri si aldri i forhold til hva jeg kan falle for ...menneh.. Liker at menn har evnen til å vise og snakke om følelser, absolutt. Men de må kunne være litt mann i forhold til det tradisjonelle. Liker gentlemens og menn som er handy. Oppblåste fitness eller bodybuilder menn er lite attraktivt i mine øyne. Det må være mer enn som så. det er vel forskjellig hva vi definerer som en mykmyk mann. Too macho og alfahann er heller ikke å trakte etter. Midt imellom ;-) Anonymous poster hash: 23216...009
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Tja, jeg var en gang sammen med en "mann" som var så veldig følsom. Han ble lei seg for hvert eneste ord som kom feil ut, og kunne det på noen måte tolkes negativt, så gjorde han det. Men han SA aldri at han ble lei seg, spurte jeg så sa han at alt var bra, også satt han der og ble surere og surere fordi jeg ikke skjønte at alt ikke var bra likevel. Om jeg da forlangte å få høre hva jeg hadde gjort galt, så fikk jeg gjerne høre noe sånt som: "Skjønner du ikke det selv, så kan det være det samme!" Skikkelig kjerring med andre ord. Så satt jeg der, totalt forvirret og uten mulighet til å ordne opp i hva jeg nå enn hadde gjort galt. En SÅNN mann vil ikke jeg ha i allefall. Anonymous poster hash: e6d4a...eda Sånn menn kan ikke kalles myke. De kalles syke. Anonymous poster hash: 37964...3c1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Det jeg legger i det er at denne kvinnen er litt svakelig av seg, og trenger en "farsfigur" som må passe på henne og gi henne trygghet. Hun klarer seg ikke uten en sterk mann som hun kan Lene seg på. En som er familiens overhode, og tar ansvar for alt. Anonymous poster hash: 1e5c6...5dd Jeg liker machomenn, og jeg er på ingen måte svakelig. Mitt inntrykk er at det er de mer fjollete damene som finner "skravlevenninna" si i en mykmyk mann. I min verden er en mykmyk mann en som stemmer Sv, en som er med på dameskravlinfen like naturlig som den mest skravlete nabokjerringa, en som sier "VI er gravide", synes interiør er spennende, reiser gjerne på storbyferie og er flinkere med farger, rødvin og matlaging enn han er på å snekre. Ofte er han meeeeget politisk korrekt. Mange flotte menn blandt disse, men jeg synes altså de mer macho menna med møkk under neglene og en øl i hånda er mer tiltrekkende. Anonymous poster hash: 6434c...9c7 Signerer! Anonymous poster hash: 9e959...e04
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 for meg er en myk mann sån som broren min han er 30 år streit bor sammen med kjæresten sin & jobber som restaurant sjef. han har 4 hyller med bare parfyme bruker sminke på kviser osv, livredd for å bli blek i huden, trener masse kunn for å se bra ut, bleiker håret minst en gang i mnd & ringer til mamma for å "låne" penger til mat pga han har kjøpt seg D&G jakke til 6000 som han ikke hadde råd til men den var jo så kul. også er han veeeldig følsom gråter mye & suter med en gang det er noe han ikke liker. favoritt setningen han er "MAMMAAAAA!" han er en myk femi man, kjempe hyggelig fyr & en snil store bror men jeg kunne aldri bodd sammen med han eller noe som er lik. veldig happy med samboeren min som er en følsom, handy, bodybuilder som er kjempe flink å lage mat & aldri bruker penger på tull (det er min jobb) Anonymous poster hash: 6121e...c3d
rytme Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Hvis noen sier "mykmyk" istedenfor bare "myk" så tolker jeg det som FOR myk. Jeg kunne gjerne hatt en mann som var myk (liker å prate om følelser, eller har "feminine" interesser). Men det går an å bli FOR myk også. En som ikke tåler å diskutere noen ting uten å bli personlig fornærmet for eksempel. Eller en som ikke kan si ifra om sine meninger til menneskene rundt seg (sjefen, svigermor e.l.) En som føyer seg etter alt og alle, istedenfor å prioritere det som han selv mener er viktigst. Slike ting orker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Det jeg legger i det er at denne kvinnen er litt svakelig av seg, og trenger en "farsfigur" som må passe på henne og gi henne trygghet. Hun klarer seg ikke uten en sterk mann som hun kan Lene seg på. En som er familiens overhode, og tar ansvar for alt. Anonymous poster hash: 1e5c6...5dd Jeg liker machomenn, og jeg er på ingen måte svakelig. Mitt inntrykk er at det er de mer fjollete damene som finner "skravlevenninna" si i en mykmyk mann. I min verden er en mykmyk mann en som stemmer Sv, en som er med på dameskravlinfen like naturlig som den mest skravlete nabokjerringa, en som sier "VI er gravide", synes interiør er spennende, reiser gjerne på storbyferie og er flinkere med farger, rødvin og matlaging enn han er på å snekre. Ofte er han meeeeget politisk korrekt. Mange flotte menn blandt disse, men jeg synes altså de mer macho menna med møkk under neglene og en øl i hånda er mer tiltrekkende. Anonymous poster hash: 6434c...9c7 Signerer! Anonymous poster hash: 9e959...e04 Denne må jeg også signere. På en måte en metrofil mann(bare at de er mer sossete,,rosa lacosteskjorte menn med brylkremsveis) men disse vindrikkende palestinaskjerfmennene som ikke er homo, men som er litt jentete i den grad at de skravler på cafe med kaffe latte og er blank når det kommer til snekring og bil. Anonymous poster hash: 23216...009
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Det jeg legger i det er at denne kvinnen er litt svakelig av seg, og trenger en "farsfigur" som må passe på henne og gi henne trygghet. Hun klarer seg ikke uten en sterk mann som hun kan Lene seg på. En som er familiens overhode, og tar ansvar for alt. Anonymous poster hash: 1e5c6...5dd Jeg liker machomenn, og jeg er på ingen måte svakelig. Mitt inntrykk er at det er de mer fjollete damene som finner "skravlevenninna" si i en mykmyk mann. I min verden er en mykmyk mann en som stemmer Sv, en som er med på dameskravlinfen like naturlig som den mest skravlete nabokjerringa, en som sier "VI er gravide", synes interiør er spennende, reiser gjerne på storbyferie og er flinkere med farger, rødvin og matlaging enn han er på å snekre. Ofte er han meeeeget politisk korrekt. Mange flotte menn blandt disse, men jeg synes altså de mer macho menna med møkk under neglene og en øl i hånda er mer tiltrekkende. Anonymous poster hash: 6434c...9c7 Hehe, for noen stereotypier. Min mann stemmer SV, liker storbyferie (what?), er interessert i interiør - ikke akkurat puter og duker, men møbler og stilarter, er kjempegod til å lage mat og en super far. I tillegg er han håndtverker (med tidvis møkk under negla), drikker øl og er høy og maskulin. Synes det er helt ok, jeg. ;-) Anonymous poster hash: b0a73...621
Elsker livet Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 En mykmyk mann er en som er litt ustabil i humøret, omtrent som en hormonell kvinne. En som må tolkes og som sier hva han mener ved hjelp av diffuse tegn. Han blir gjerne lett fornærmet og tar igjen med å være stille eller ved å bli vanskelig på andre plan. Jeg kan ikke ha en mykmyk mann, jeg har nok venninner. Jeg må ha en som kan jekke meg opp eller ned alt etter behov. En som er tydelig, tåler en trøkk og verdsetter mine typiske kvinnelige egenskaper. Både positive og negative. Det tror jeg ikke en mykmyk mann er egnet til. En mykmyk mann hadde nok fått meg til å ta på meg en mer typisk mannsrolle, jeg hadde blitt mer egoistisk, utnyttet situasjoner til egen vinning og det hadde fått meg til å mistrives veldig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har en macho mann som jeg har domestisert til å bli flink i huset. Han er som sagt macho, men er alikevel ikke handy, dessverre. Han er militærmann og flink til å slåss og til å skyte, men snekring og tekniske ting...niks. En altfor myk mann finnes ikke attraktiv, går i venneboksen med en gang. Anonymous poster hash: 48a42...c7f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Jeg foretrekker en mann som har det beste fra begge verdener. Altså en som ikke er redd for å få jord under neglene, som ikke er redd for å være den som bestemmer og som er tøff. Men jeg elsker myke menn som nekter militærtjeneste, blir myk i blikket av babyer og som ikke føler at kvinneerobringer er hva som definerer en ekte mann. Anonymous poster hash: 50d7f...7aa
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Det jeg legge i det er tøffel. Jeg kunne ikke vært sammen med en som er tøffel. Det blir kjedelig i lengden. JEg er selvstendig og liker og gjøre ting selv, men vil også ha en som har egene meninger. Man skal alltid gi og ta i et forhold. Det er forskjell på en mann som tar hensyn og viser sin kjærlighet til kvinnen sin, og en som dilter etter og er tøffel. Anonymous poster hash: bc1f9...abd
mamma_bergen Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ville nok ikke trives med en mykmyk mann som jeg forestiller meg her. De hadde nok blitt for myk for meg, jeg må ha en litt mannemann Men med tanke på hvordan jeg er, både personlig og utseende, så hadde nok ikke jeg passet sammen med en tøffel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå