Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg reiser til Gran Canaria nå på torsdag men har virkelig ingen klær som passer. Jeg vet de har en mamma avdeling på HM, men det er ikke store utvalget av pynte klær og det koster rundt 300 for en helt vanlig genser, noe som er litt i det dyreste laget nå som jeg skal til syden og trenger pengene til opphold. Jeg vil jo gjerne pynte meg litt når vi skal ut og spise. Er det noen som har tips til klær? Finnes det noen andre butikker med mammaavdelinger? De klærne jeg finner i vanlige butikker som vero moda og bik bok går enten langt oppover magen, ellers ser jeg ut som en vandrende telt duk Alle tips mottaes med stor takk! Jeg er litt desperat her jeg sitter med 2 mammatights og 2 basic singletter i kofferten Anonymous poster hash: c4175...d00
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Kjøp klær der nede da vel. Anonymous poster hash: efe35...ea8
Ingvild_ Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Har ikke andre tips enn nettbutikk her hjemme, evt å se om du finner noe på stormote avdelingene på hm, kappahl, lindex.. Men på Gran Canaria finnes det et ganske nytt senter nærmere Las Palmas (tror det het el mirador), de har hm (er litt billigere der nede), Zara og flere butikker som har litt mammatøy til en billligere penge.. Det er også et senter med en del butikker i Las Palmas (las Arenas).. samt et nytt senter ved maspalomas (el tablero).. Vet ikke om det hjelper, men er iallefall tips om du ikke finner noe før du reiser...
wonderbaby Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Har ikke andre tips enn nettbutikk her hjemme, evt å se om du finner noe på stormote avdelingene på hm, kappahl, lindex.. Men på Gran Canaria finnes det et ganske nytt senter nærmere Las Palmas (tror det het el mirador), de har hm (er litt billigere der nede), Zara og flere butikker som har litt mammatøy til en billligere penge.. Det er også et senter med en del butikker i Las Palmas (las Arenas).. samt et nytt senter ved maspalomas (el tablero).. Vet ikke om det hjelper, men er iallefall tips om du ikke finner noe før du reiser... Når fikk Zara mammaklær? Aldri sett. Eller mener du vanlig tøy som kan brukes som mammaklær?
Ingvild_ Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Har ikke andre tips enn nettbutikk her hjemme, evt å se om du finner noe på stormote avdelingene på hm, kappahl, lindex.. Men på Gran Canaria finnes det et ganske nytt senter nærmere Las Palmas (tror det het el mirador), de har hm (er litt billigere der nede), Zara og flere butikker som har litt mammatøy til en billligere penge.. Det er også et senter med en del butikker i Las Palmas (las Arenas).. samt et nytt senter ved maspalomas (el tablero).. Vet ikke om det hjelper, men er iallefall tips om du ikke finner noe før du reiser... Når fikk Zara mammaklær? Aldri sett. Eller mener du vanlig tøy som kan brukes som mammaklær? Har ikke sett der inne selv, men har flere venninner som har funnet litt forskjellig der når de har vært gravide... Vet ikke om det er gravidklær, men noen ting kan jo brukes under graviditet..
Bustetroll Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 http://www.hm.com/no/subdepartment/sale?Nr=4294928802
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 er magen veldig stor? hvis ikke er det masse fine topper som kan brukes, jeg brukte bare stramme singletter og helt vanlige gensere med stretch og litt lengde på. Du kan evt ha en singlett under og en åpen skjorte utenpå? Det jeg syntes var verst var å finne behagelige bukser...
Julie (: Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Jeg brukte masse vanlige vide tunikaer og sommerkjoler, null stress! Har du ikke noen løse kjoler med høyt liv?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Kjøpe brukt? Kanskje noen har sommerklær å selge? Anonymous poster hash: 5ddaf...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå