Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ønsker å operere nesen min. Har tenkt nøye over det, og det er noe jeg virkelig ønsker.Jeg føler at nesen definerer hele ansiktet mitt, og den passer liksom ikke inn..Den er ikke så stygg i seg selv, men den bare passer ikke inn. Den stikker for mye ut, også går spissen på en måte oppover. Har ikke spesielt oppstoppernese, men den peker oppover. Vil ha den rett, og mye smalere og liten tupp.. Så da har jeg en del spørsmål: Hvilken klinikk kan dere anbefale?Hvilken bank bør jeg ta opp lån i? (Ja, for jeg har ikke 40.000 til overs)Er konsultasjon gratis?Lager de redigerte bilder slik at man får se et "ca resultat"? For å se om nesa vil passe til ansiktet liksom..Er det lang ventetid? Anonymous poster hash: a2f26...fc5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 I Oslo/Akershus. Kan også dra ca 1,5 t unna Oslo. (Vestfold,Østfold) Anonymous poster hash: a2f26...fc5
Mbt1003 Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 I Oslo/Akershus. Kan også dra ca 1,5 t unna Oslo. (Vestfold,Østfold) Anonymous poster hash: a2f26...fc5 Hei du! Jeg opererte nesen min for ca to uker siden og kan sikkert gi deg noen svar! Jeg opererte meg hos Bjørn Tvedt på akademikliniken på Ullevaal og er veldig fornøyd med det! Konsultasjonen der var gratis og jeg fikk mye informasjon og se databilder av hvordan jeg ca kunne forvente meg at resultatet ville bli. Når det gjelder finansiering er jeg usikker, du kan ta kontakt med klinikken å høre om de fører noen avbetalingsplan, eller så må du ta kontakt med forskjellige banker:) Jeg hadde satt opp et par datoer i forbindelse med påsken, og fikk operasjon på den første jeg hadde satt opp, det var ca to md til, så virket ikke som om det var noe særlig ventetid:) Spør gjerne om det er noe mer du lurer på! Har også før og etter bilde!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Nobel clinic for to år siden. Storfornøyd. Anonymous poster hash: fee6d...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå