Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Har datet en stund.. Har møttes fem ganger.. Kontakt hver dag Men han svarer bare når han har tid.. Og jeg føler meg aldri trygg på hvem han er med.. Plutselig skal han på fest.. Føler det er noe som skurrer.. Har egentlig veldig dårlig magefølelse Er det lov å droppe han pga dette? Anonymous poster hash: 472b9...38e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Stiller jeg for høye krav?? Forventer jeg for mye?? Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a
smurfis Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Om det er lov? Selvfølgelig er det lov. Du gjør det som føles riktig for deg. Dere dater jo bare...
Ziva Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Det kan du vel. Er du sikker på at du er den eneste han dater....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Nei, det er helt ulovlig. Du blir nødt å gifte deg med han. Anonymous poster hash: df809...37b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Hi her Jeg tror også at han har flere... Jeg merker at jeg går å grubler så mye - ser på tlf om jeg får svar osv Slitsomt Anonymous poster hash: be7cb...78a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Du virker litt kontrollerende. Får han ikke gå på fest? Selvfølgelig skal du bestemme selv om du ikke vil date han. Men var litt rare grunner Anonymous poster hash: c68cc...2c3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er alltid blid og positiv ovenfor han Har bare dårlig magefølelse... Spurte om å treffes han sa han ikke kunne pga foreldrene men senere var han visst på fest... Noe skurrer.. Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Når man dater er man vel ikke i noe forhold. Du kan heller ikke bestemme hvem han skal være med og hva han skal gjøre. Om du tror han dater flere du spørre han om det. For meg virker det som om du skal ha full kontroll på hva han gjør. Det er ikke greit. Anonymous poster hash: 6f996...b6c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Takk for svar.. Da var jeg på jordet da Får vente å se hva som skjer da Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a
3 i april Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Har dere noen avtale dere i mellom ?? Feks at dere ikke skal holde på med andre, gå på date med andre, ha sex med andre osv ??? For om dere ikke har det så er han egentlig i sin fulle rett til å gjøre hva han vil uten å informere deg om det. Jeg tenker også at du muligens legger litt for mye i dette at dere "dater" , ikke sikkert at han han ser på det på samme måt, om dere da ikke har snakket om det å definert hva dere er. For det kabn være at han ser på deg som en grei venn han kan ha sex med, gå på kino med , se film med osv uten at han legger noe særlig med følelser i dette "forholdet" eller tenker over at du muligens vil ha mer og ser på han som en mulig kjæreste. Men om han heller vil være sammen med venner, foreldre, gå på fest ol enn å være med deg så er det et generellt dårlig tegn. Er han interessert i deg utover det å ha sex så hadde han presentert deg for vennene sine tatt deg med på festen og tatt deg med hjem til foreldrene sine. Så mitt råd er at du ikke bør legge for mye tid og følelser i denne karen, før du har tatt en prat med han om hva han tenker om deg å om han ser på deg som en venninne eller som en aktuell kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Tusen hjertelig takk for svar! Skjønner mer nå Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Dårlig magefølelse allerede? Da bør du løpe! Anonymous poster hash: b5098...ac4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Ja, må bare følge magefølelsen Pleier aldri gjøre det og blir såret Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Stol på magefølelsen. La han ta kontakt og ikke du en periode, så får du se hva som skjer. Ikke nøy deg med "knapper og glansbilder". Vær tydelig på hva du ønsker. Spør ham først hva han ønsker. Anonymous poster hash: 81cd2...9b3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Virker på en måte som han svarer det jeg vil høre.. Er det som 'irriterer' meg.. Kjenner det i magen.. Tror jeg skal slutte å ta kontakt, er uansett han som pleier å ta mest kontakt.. Jeg skal være hyggelig, men har egentlig bestemt meg for å aldri møte han igjen... Ikke er han pen heller, ikke min smak Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er alltid blid og positiv ovenfor han Har bare dårlig magefølelse... Spurte om å treffes han sa han ikke kunne pga foreldrene men senere var han visst på fest... Noe skurrer.. Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a Jeg hadde nok også tenkt at noe skurrer litt i den situasjonen HI, men spør ham om det før du tar en avgjørelse du. Anonymous poster hash: 964df...128
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Stol på magefølelsen. La han ta kontakt og ikke du en periode, så får du se hva som skjer. Ikke nøy deg med "knapper og glansbilder". Vær tydelig på hva du ønsker. Spør ham først hva han ønsker. Anonymous poster hash: 81cd2...9b3 Sikkert enklere sagt enn gjort, først må hun bli sikker på hva hun ønsker... Og hos noen fremstår ikke det som tydelig før de har datet en liten stund og i tillegg kan føle seg trygge på hvor de har den andre. Anonymous poster hash: 964df...128
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Stol alltid på mage følelsen! Jepp, enig. Anonymous poster hash: 964df...128
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #21 Skrevet 2. februar 2014 Virker på en måte som han svarer det jeg vil høre.. Er det som 'irriterer' meg.. Kjenner det i magen.. Tror jeg skal slutte å ta kontakt, er uansett han som pleier å ta mest kontakt.. Jeg skal være hyggelig, men har egentlig bestemt meg for å aldri møte han igjen... Ikke er han pen heller, ikke min smak Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a Svarer det du vil høre på hvilken måte HI? Manipulerer, eller holder deg på gress på et vis...? Anonymous poster hash: 964df...128
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #22 Skrevet 2. februar 2014 Han kan ha hengt med foreldrene og dratt på fest etterpå? Kanskje han ikke er helt klar for å gi slipp på singellivet? Jeg syns at det er verre å bli ignorert. En eks og jeg hadde avtalt å lage en ordentlig middag sammen og se film. Når jeg sendte han mld på formiddagen for å avtale når han skulle komme til meg så svarte han ikke, jeg spurte igjen flere timer etterpå, ingen svar før neste kveld. Da hadde mora dukket opp spontant og han "glemte" av meg. Enda det var hans forslag og vi hadde snakket om det flere gangee. Og å sjekke mobilen gadd han ikke. Veeel... Anonymous poster hash: 65519...8fc
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #23 Skrevet 2. februar 2014 Jeg tror ikke dette er bra av flere grunner. Du blir urolig av at han skal på fest. Hvorfor det? Er det måten han er på som gjør at du ikke stoler på han, eller er det at du har et problem med å stole på han fra noe du har opplevd tidligere. Da må du i det siste tilfellet jobbe med det før du kan gå videre. Dere må avklare hva dette er. Jeg vil si som flere andre her, følg magefølesen. Hvis du tror han holder på med flere, så kan det godt stemme. I starten skal alt være tilnærmet perfekt, og man vil være med hverandre hele tiden. Ikke la deg bli den som tar kontakt hele tiden og som sitter og venter. Det er bedre å være alene enn å vente på at den som gjør at du er alene tar kontakt. Han er "ikke din smak", hvorfor gidder du da? Jeg datet en som jeg hadde en dårlig følelse med, det viste seg å stemme, så jeg avsluttet tidlig. Vi holdt kontakten, ble venner, men likevel som venner lyver han til meg. Ikke skjønner jeg hvorfor, for jeg blåser i det, men mannen er så full av seg selv at han tror han kan få meg når han er ferdig å surre rundt. Han vet ikke at jeg vet at han hele tiden lyver. Vær den som avslutter, vær den som har det siste ordet, det hjelper ofte. Ikke si så mye mer enn at du ikke tror at dere passer så godt sammen. Om han lurer på hvorfor, ikke si noe om at du tror han har flere på gang osv. Anonymous poster hash: c0c0b...ebb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #24 Skrevet 2. februar 2014 Joda sender sms i vei i kveld og Skriver klem og suss osv Syns det er så vanskelig å ta opp ting.. Vet ikke om han svarer ærlig uansett Hi Anonymous poster hash: be7cb...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå