Gå til innhold

Jeg beveger meg ut på farlig farevann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer er mer borte enn hjemme pga jobb. Akkurat nå er han utlandet. Vi får snakket 1-2 ganger i mnd på skype og jeg får desverre ikke kontakte han pga sikkerhet.

Han kommer først hjem om 7 mnd og jeg er ensom og svak. Har desverre vært så dum å chattet med en mann på nettet over en god stund. Og jeg tror jeg begynner å få følelser for han. Han fyller tomrommet jeg har nå :( faen jeg hater meg selv. Mannen jeg snakker med ikke at jeg er opptatt. Jeg skjønner ikke hva jeg holder på med. Jeg elsker jo samboeren min men vanskelig å fokusere på forholdet vårt når han er så sjeldent hjemme.

Kan noen banke vett i hodet på meg? Jeg vet jo at dette er helt feil ovenfor samboeren min :(

Anonymous poster hash: b279e...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere barn sammen?

Er dette eneste gangen han skal være så lenge borte eller er dette noe som vil vedvare?

Her var mannen min borte i 7 mnd en gang. Det var lenge å vente, men jeg viste at det bare kom til å bli denne ene gangen.

Anonymous poster hash: b862b...4b3
Skrevet

Nei vi har ikke barn sammen. Jeg har ett fra et tidligere forhold.

Han har hatt denne jobben så lenge jeg har kjent han. Men det har vært ekstra mye de siste to årene pga hans ønske om å stige i gradene. Det er mulig det blir bedre til høsten. Men det vil alltid bli reising i jobben hans :(

H.i

Skrevet

Hvis du virkelig ønsker å være i et forhold med mannen din så syns jeg du burde fortelle hvordan du føler det..

Det kan ikke fortsette sånn..

Han bør kunne få seg en annen jobb hvis dere virkelig ønsker

Å være sammen

Dessuten er det dårlig gjort ovenfor han mannen du holder på gress også

Anonymous poster hash: 47a68...a14

Skrevet

Jeg ønsker virkelig å være med min samboer. Vi har vært sammen i 7 år og har nettopp kjøpt hus. Jeg har uttrykt flere ganger at jeg ønsker at han får en annen jobb men han vil ikke slutte. Eneste han har lovet meg er ay det skal bli mindre reising. Men det vil alltid være noe. H.i

Skrevet

Trist å høre..

Kan du ikke heller fylle tomrommet med hobbyer og venniner??

Skrevet

Trist å høre..

Kan du ikke heller fylle tomrommet med hobbyer og venniner??

vi kjøpte hus i sommer og jeg kjenner ikke en kjeft her :( så er sosial kanskje 2-3"ganger i året når jeg har mulighet til å reise til venninner.

Så problemet er jo at jeg er fryktelig ensom. Jobber innimellom når det er ledige vakter. Barnet mitt er mye sammen med venner og kan ikke huske sist vi hadde en helg sammen vi to. Enten er huset her fullt med unger fra morgen til kveld eller så er hun hos sine venninner.

og med så mye dødtid har jeg brukt til på chatting. Begynte uskyldig med snakk om vær og vind. Men han ene har blitt mer personlig. Ikke bra :(

H.i

Skrevet

Du kan chatte med meg i stedet :)

Hvor bor du?

Skrevet

Hvorfor kjøpte dere hus ett sted der du ikke har noe familie eller venner. Det kan da ikke spille noen rolle for han hvor dere bor siden han er så lite hjemme.

Om du vil være sammen med han bør dere gjøre endringer slik at det faktisk er liv laga for dere begge.

Skrevet

Fordi jeg fikk jobb der. Og forsåvidt drømmejobben min. Så det er min egen feil. Har ikke bodd i hjembyen min på 10 år og kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake. Bodde 10 år i en annen by som vi flyttet fra i sommer. Var uansett altfor dyrt for oss å kjøpe noe. Da måtte vi bodd i blokk og det ønsket vi ikke. Prøver å bli kjent med folk her men er ikke så lett. Har fortsatt venninner fra gamlebyen men er ikke så lett å stikke innom etter at vi flyttet.

H.i.

Skrevet

Fordi jeg fikk jobb der. Og forsåvidt drømmejobben min. Så det er min egen feil. Har ikke bodd i hjembyen min på 10 år og kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake. Bodde 10 år i en annen by som vi flyttet fra i sommer. Var uansett altfor dyrt for oss å kjøpe noe. Da måtte vi bodd i blokk og det ønsket vi ikke. Prøver å bli kjent med folk her men er ikke så lett. Har fortsatt venninner fra gamlebyen men er ikke så lett å stikke innom etter at vi flyttet.

H.i.

Det må da være bedre å bo i blokk enn å ha det slik dere har det nå.

Skrevet

Ja men jeg fikk ny jobb og da blir det for lang reisevei når jeg skal rekke å være på jobb til tiden. Tok fort 1-1.5 time per vei. Nå går jeg på jobben på 25 min. Så det gikk mye på det praktiske. H.i

Skrevet

Ja men jeg fikk ny jobb og da blir det for lang reisevei når jeg skal rekke å være på jobb til tiden. Tok fort 1-1.5 time per vei. Nå går jeg på jobben på 25 min. Så det gikk mye på det praktiske. H.i

Når du skrev at du jobber inni mellom når det er ledige vakter kan jeg ikke forstå at denne jobben er så viktig at du ikke kan finne en annen.

Det er vel ikke noe fast når du bare jobber inni mellom.

Skrevet

Næh! Kos deg du, det han ikke vet har han ikke vondt av

Anonymous poster hash: bbe68...75d

Skrevet

Når du skrev at du jobber inni mellom når det er ledige vakter kan jeg ikke forstå at denne jobben er så viktig at du ikke kan finne en annen.

Det er vel ikke noe fast når du bare jobber inni mellom.

jeg har blitt tillbudt fast 100 prosent. Men kan ikke jobbe dette pga arbeidstidene. Jeg jobber ca halv stilling da har behov for ekstra hjelp. Dette er drømmejobben min og jeg håper jeg kan gå full stilling senere en gang. Men siden det er tredelt turnus så kan jeg kun jobbe dag. Men med tanke på fagfeltet er det akkurat det jeg vil jobbe med. Det finnes få dagstillinger i mitt yrke så hjelper ikke å bytte jobb. Kan fortsatt bare jobb dag. Men nå har jeg hvertfall en jobb jeg utvikler meg i.

h.i

Skrevet

Eg er imot å skriva skarpe svar til folk her inne,men sidan du ber om at nokon skal "banka vett" i hovudet ditt,vil eg berre sei: skjerp deg,skam deg +++ heilt totalt forkastelig oppførsel! Du oppsøker utroskap! De har nett kjøpt hus sammen. Gode menn veks ikkje på tre. No er du stygg både med mannen din og deg sjølv(+evt. ein til) vil du verkeleg vera ei slik dame? Det må du tenka på og så ta eit valg. Det er mange ting du kan gjera utan mannen din. F eks med barnet ditt, lesa bøker,bli kjent med nye folk der du bur og slik bygga vidare på det livet de har starta sammen. Osv osv osv. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...