Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg var i foreldremøte her om dagen. Fikk ros for at jeg var veldig flink å følge opp da ikke alle gjør dette! Men si meg, er det ikke vanlig når man er mor? Å følge opp alt som skal? Ser det står samme beskjedene på ukebladene i flere uker selv om det var "lekse" for lenge siden! Anonymous poster hash: de049...cb9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Tja... Jeg følger barna godt opp, men jeg er ikke perfekt. Noen dager glemmer vi en av leksene til et av barna, eller det blir ikke tid fordi det er så mye annet som skjer. Men vanlige lekser blir som regel gjort og fulgt opp. Når det er utradisjonelle lekser, som å legge bokbind på nye bøker, sende med aviser (vi har jo ikke aviser hjemme!), vaskede syltetøyglass osv, så er jeg ikke noe flink. Jeg er alene hver ettermiddag med fire skolebarn, derav en trenger ekstra oppfølging, og alle går på ulike treninger + at det innimellom er bursdager ol. Det er begrenset hva jeg får til, og når ting avviker fra normalen blir ikke alltid ting gjort. I hvert fall ikke til riktig dag. For meg er ikke dette noen krise da. Jeg har god dialog med barnas lærere, og alle de tre barna det ikke er noe ekstra med er blant de flinkeste i klassen i alle fag. Da får det heller være om en og annen lekse glipper litt og de ikke har med seg syltetøyglass og nyinnbundet bøker på rett tid. Anonymous poster hash: 37c4d...188
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Vil si at det er vanlig å følge opp lekser og andre beskjeder, fordi min erfaring er at de fleste gjør det. Men det er alltid 2-3 foreldre i en klasse som er sløve. Anonymous poster hash: da4c3...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå