Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Går det an å være gravid selv om graviditetstesten viser negativ? Jeg vet at de skal være veldig sikre, men er de tnoen som har opplevd det? Anonymous poster hash: 0c855...bb9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Hvis du har tatt testen for tidlig så er det selvsagt mulig ja. Anonymous poster hash: b0c91...13d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Hvor langt ute i svangerskapet er du? Hvis du har tatt flere tester og fra flere produsenter vil det være veldig usannsynlig. Da må du ha en eller annen sær variant av HCG som ikke slår ut på testene... Og svangerskap uten HCG-produksjon vil ikke kunne skje, da HCG er nødvendig for å "holde på" svangerskapet. http://en.wikipedia.org/wiki/Human_chorionic_gonadotropin Anonymous poster hash: 0abd0...c27
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Jeg skal ikke være gravid, men tenken har kommet og gått i det siste. Jeg tok en test i midten av desember, en i begynnelsen av januar og en i slutten av januar, måtte evt vært ca 10 uker. Alle er fra samme produsent og alle er negative. Magen er større enn den pleier, og selv om jeg er veldig bevisst på kosthold så vokser altså magen. Den vokser nederst, og står tydelig ut, akkurat som de andre gangene jeg har vært gravid. Jeg blir litt stresset, og tenker at det sikkert er noe hormonellt, men magen er nå såpass markant foran at jeg kommer til å bestille time hos legen for å finne ut hva det kan være. Ved siden av dette er puppene litt ømme innimellom og jeg har melk, det er tre år siden jeg ammet. Anonymous poster hash: 0c855...bb9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg skal ikke være gravid, men tenken har kommet og gått i det siste. Jeg tok en test i midten av desember, en i begynnelsen av januar og en i slutten av januar, måtte evt vært ca 10 uker. Alle er fra samme produsent og alle er negative. Magen er større enn den pleier, og selv om jeg er veldig bevisst på kosthold så vokser altså magen. Den vokser nederst, og står tydelig ut, akkurat som de andre gangene jeg har vært gravid. Jeg blir litt stresset, og tenker at det sikkert er noe hormonellt, men magen er nå såpass markant foran at jeg kommer til å bestille time hos legen for å finne ut hva det kan være. Ved siden av dette er puppene litt ømme innimellom og jeg har melk, det er tre år siden jeg ammet. Anonymous poster hash: 0c855...bb9 Det kan være en cyste. Ta en tur til legen du, så du får sjekket deg litt :-) Lykke til :-) Anonymous poster hash: 95332...234
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Jo da går fint å vera gravid uten utslag på graviditetstest. Eg var nesten 7 veker før den viste positiv. Har høyrt om tilfeller der halve svangerskapet er gått før ein slår ut. Ei måtte betale for privat ultralyd for å "bevise" at ho var gravid. Kom deg kjapt til lege så du kan finne ut av det. Dersom du går på prevansjon kan dette vere skadelig for fosteret! Anonymous poster hash: a3624...dca
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg skal ikke være gravid, men tenken har kommet og gått i det siste. Jeg tok en test i midten av desember, en i begynnelsen av januar og en i slutten av januar, måtte evt vært ca 10 uker. Alle er fra samme produsent og alle er negative. Magen er større enn den pleier, og selv om jeg er veldig bevisst på kosthold så vokser altså magen. Den vokser nederst, og står tydelig ut, akkurat som de andre gangene jeg har vært gravid. Jeg blir litt stresset, og tenker at det sikkert er noe hormonellt, men magen er nå såpass markant foran at jeg kommer til å bestille time hos legen for å finne ut hva det kan være. Ved siden av dette er puppene litt ømme innimellom og jeg har melk, det er tre år siden jeg ammet. Anonymous poster hash: 0c855...bb9 Det kan være en cyste. Ta en tur til legen du, så du får sjekket deg litt :-)Lykke til :-) Anonymous poster hash: 95332...234 Leste ikke hele innlegget ditt før jeg svarte, sorry :-S Hvis du har melk,og ikke er gravid,kan det være hormonelt ja. Fint at du tar en tur til lege for å sjekke opp dette. Jeg fikk melk i brystene en gang utenom svangerskap og amming,og da var det bivirkning av en medisin jeg gikk på. Måtte slutte på den med en gang. Når du har tatt så mange tester,er det usansynlig at du er gravid. Igjen,lykke til! Anonymous poster hash: 95332...234
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Jeg går ikke på prevansjon, siden mannen er sterilisert, derfor er det jo ikke akkurat sannsynlig at jeg skulle være gravid, men jeg klarer altså ikke kvitte med meg tanken. Nei, jeg får bestille legetime i morgen, men kjenner meg bare så "dum" som føler meg gravid samtidig som jeg vet at jeg ikke er det. HI Anonymous poster hash: 0c855...bb9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Flere erfaringer? Anonymous poster hash: 0c855...bb9
<3 2G <3 Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Jeg hadde i første omgang bare tatt en hcg blodprøve. Om den var negativ hadde eg bett om time til legen.
Turtelduen Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Venninnen min fikk ikke positiv test før rundt uke 14. Etter 5 tester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå