Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen som har oppskrift på det som de vil dele med meg? Gatekjøkkene her hvor jeg bor har nydelig urtesmør, tror det er hjemmelaget. Håper på å finne en oppskrift like god som den Anonymous poster hash: 04a87...49c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Bruker aldri oppskrift når jeg lager slikt. Bare rører romtemperert, godt smør med hva jeg har for hånden av urter, evt urter som passer til det vi skal spise. Det blir også godt hvis man pisker smøret med for eksempel en håndmixer. Da blir det litt mer fluffy. Anonymous poster hash: affce...c03
Himmel og hav Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 En av mine favoritter er bare smør, fransk estragon, hvitløk, og litt sitron. Ekte smør gir mye bedre smak enn margarin. Jeg bare blander på slump, og det blir alltid godt. Så lenge du bruker friske urter, og ikke går helt av skaftet med de som er veldig kraftige, som rosmarin, så er det bare å smake seg fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå