Gå til innhold

Fulltidsstudent frem til mai/juni, men termin i august..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber ikke. Mannen kan ta ut permisjon dersom jeg er fulltidsstudent. Men det går jo ut i mai. Skal jeg søke på et annet studie, uten å delta på det? Og hva om jeg ikke kommer inn på det jeg søker på? Det er jo som regel mye flere kvalifiserte søkere enn plasser.. 

 

Andre som har erfaring de kan dele? Jeg rekker ikke å tjene meg opp permisjonspenger til meg selv nå :( 



Anonymous poster hash: 5eb6f...c12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å legge til at jeg ikke kan utsette studiet jeg holder på med nå, og at jeg ikke får støtte fra Lånekassen. 



Anonymous poster hash: 5eb6f...c12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg jobber ikke. Mannen kan ta ut permisjon dersom jeg er fulltidsstudent. Men det går jo ut i mai. Skal jeg søke på et annet studie, uten å delta på det? Og hva om jeg ikke kommer inn på det jeg søker på? Det er jo som regel mye flere kvalifiserte søkere enn plasser.. 

 

Andre som har erfaring de kan dele? Jeg rekker ikke å tjene meg opp permisjonspenger til meg selv nå :(

 

Anonymous poster hash: 5eb6f...c12

 

 

Mannen vil jo ikke få noe fra nav om du ikke faktisk studerer, om du velger å søke videre studier bør du jo gjøre det for å selv få rettigheter til fødselsstipend.. Du vil ellers kun motta engangsstønad fra nav...

 

Anonymous poster hash: 379ed...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg jobber ikke. Mannen kan ta ut permisjon dersom jeg er fulltidsstudent. Men det går jo ut i mai. Skal jeg søke på et annet studie, uten å delta på det? Og hva om jeg ikke kommer inn på det jeg søker på? Det er jo som regel mye flere kvalifiserte søkere enn plasser.. 

 

Andre som har erfaring de kan dele? Jeg rekker ikke å tjene meg opp permisjonspenger til meg selv nå :(

 

Anonymous poster hash: 5eb6f...c12

 

 

Mannen vil jo ikke få noe fra nav om du ikke faktisk studerer, om du velger å søke videre studier bør du jo gjøre det for å selv få rettigheter til fødselsstipend.. Du vil ellers kun motta engangsstønad fra nav...

 

Anonymous poster hash: 379ed...cde

 

Jeg får ikke fødselsstipend da jeg ikke har krav på støtte fra Lånekassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...