Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen som har prøvd seg på denne? Tenkte å prøve senere i dag. Skal ned 25 kilo etter svangerskapet (i know - mye). Har dessverre problemer med stoffskifte under svangerskap og kiloene sitter som støpt til tross for amming. Anonymous poster hash: 47699...ade
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 så ikke hele, men jeg slenger meg på og gir den et forsøk takk for at du deler, en sånn har jeg lett etter Anonymous poster hash: 49a43...7e6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Har startet videoen... er 8 minutter inni, men så andpusten at jeg måtte ta meg 2 minutter her før jeg fortsetter Anonymous poster hash: 47699...ade
Bustetroll Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Jeg orker ikke trykke på "play" engang, men er det 1,5 time med intens trening i strekk?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg orker ikke trykke på "play" engang, men er det 1,5 time med intens trening i strekk? Jeg gav meg nå på rundt 40 minutter og et sted mellom 410-540 kcal avhengig av forbrenning. Jeg er helt gjennomsvett Kanskje litt ambisiøst startet av meg. Har sett igjennom hele listen av videoer der og funnet meg en fin nybegynnervideo til styrkeøvelsene. (Jeg trener for øvrig 5 dager i uken altså, men da kun på elipsemaskin og vekter på treningstudioet, samt 2 pilatestimer hos fysio). Jeg kjenner meg helt desperat etter å komme i form igjen ;-) Satt i rullestol for 4 mnd siden - så er godt på vei! Anonymous poster hash: 47699...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå