Gå til innhold

1000 calorie workout

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd seg på denne? 

Tenkte å prøve senere i dag. Skal ned 25 kilo etter svangerskapet (i know - mye). Har dessverre problemer med stoffskifte under svangerskap og kiloene sitter som støpt til tross for amming. 

Anonymous poster hash: 47699...ade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så ikke hele, men jeg slenger meg på og gir den et forsøk :D takk for at du deler, en sånn har jeg lett etter :D

Anonymous poster hash: 49a43...7e6
Skrevet

Har startet videoen... er 8 minutter inni, men så andpusten at jeg måtte ta meg 2 minutter her før jeg fortsetter :P 

Skrevet

Jeg orker ikke trykke på "play" engang, men er det 1,5 time med intens trening i strekk?

Skrevet

Jeg orker ikke trykke på "play" engang, men er det 1,5 time med intens trening i strekk?

Jeg gav meg nå på rundt 40 minutter og et sted mellom 410-540 kcal avhengig av forbrenning. Jeg er helt gjennomsvett  :hoppe: Kanskje litt ambisiøst startet av meg. Har sett igjennom hele listen av videoer der og funnet meg en fin nybegynnervideo til styrkeøvelsene. (Jeg trener for øvrig 5 dager i uken altså, men da kun på elipsemaskin og vekter på treningstudioet, samt 2 pilatestimer hos fysio). 

Jeg kjenner meg helt desperat etter å komme i form igjen ;-) Satt i rullestol for 4 mnd siden - så er godt på vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...