Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10109589 Hvis dette stemmer så er det jo faktisk litt krise. Noen som har hørt om dette før? Anonymous poster hash: 7b3ab...653
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Ja, dette er gammelt nytt. Anonymous poster hash: 12bb4...8f7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Men er det altså praksis å kutte navlestrengen før 3 min ved Norske sykehus? Den ene gangen jeg har født var jeg opptatt av andre ting en timingen på navlestreng-kuttingen..... Og, går det isåfall an å be de vente 3 min? Anonymous poster hash: 7b3ab...653
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Huff ja, jeg har lest denne før. Og som mamma til et barn som ble tatt med akutt KS og som i dag strever med diagnoser, kan jeg ikke la være å undre om det er en sammenheng. Anonymous poster hash: d0999...d83
Sokkedyret Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Har hørt om dette ja. Jeg har bestemt meg for å si at de ikke får kutte navlestrengen med en gang!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Dette er gammelt nytt, noe jeg egentlig har hørt hele livet, og noe alle jordmødre er klar over (ihvertfall skal dem det) Da jeg tok videreutdanning som jordmor var fikk vi printet inn hvor viktig dette var, så håper det er normalt overalt. Aldri hørt om noen som har klippet med en gang babyen er kommet ut, sålenge det ikke er krise (at vi må klippe grunnet snora rundt halsen eller barnet sliter med å puste ol.). Anonymous poster hash: 0b05b...11d
Elskerhøsten2014 Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 her kuttet ikke faren navlestrengen før 15min etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå