Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Tone skal jobbe rett etter fødsel og bare amme i pausene. Rart å være så naiv at man tror man kan samkjøre babyens ammebehov inn i en TV-produksjon. De fleste ammer jo nesten konstant de første månedene. Blir litt provosert jeg. Synes folk kan være ferdig med selvrealiseringen før de får barn... http://www.seher.no/mor-barn/det-blir-sikkert-amming-i-pausene-68977 Anonymous poster hash: b9b50...39e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Tone skal jobbe rett etter fødsel og bare amme i pausene. Rart å være så naiv at man tror man kan samkjøre babyens ammebehov inn i en TV-produksjon. De fleste ammer jo nesten konstant de første månedene. Blir litt provosert jeg. Synes folk kan være ferdig med selvrealiseringen før de får barn... http://www.seher.no/mor-barn/det-blir-sikkert-amming-i-pausene-68977 Anonymous poster hash: b9b50...39e Spennende! Lykke til Anonymous poster hash: 1ec15...f32
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Håper hun fikser det! Jeg heier på Tone Jeg skrev doktorgraden ferdig rett etter fødsel. Var ikke noe problem og man kan hvis man vil. Anonymous poster hash: 4ef3b...b9c
magica fra tryll Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Lykke til! Jeg også var igang med å holde kurs rett etter fødsel med mine 3 siste. Hadde med baby og ammet i pauser. Datteren min var der som barnevakt. Gikk helt strålende det:) Det er jo veldig forskjellig utifra hva slags "jobb" man har. Man slutter jo ikke å virke selvom man har født barn. Selvfølgelig er det helt individuelt hva man er komfortabel med...
Musemorbr / Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg skulle gjerne sett at hun slo et slag for offentlig amming og la babyen til brystet midt i sendingen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Synes det er flott at man ikke gir opp seg selv til tross for at man blir mor. Alle mine tre barn har spist hver 3. Time fra de ble født. Anonymous poster hash: eecb7...a1b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Heia Tone! Anonymous poster hash: 42539...725
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Det er da mange tv-profiler som har ammet i pausene på innspillinger av programmer og sendinger. Hun er langt fra den første, og de andre har fint fått det til. Jeg selv begynte å jobbe ti uker etter fødselen, og ja, jeg ammet i pausene. Far tok seg av babyen. Og jeg ammer, og jobber, faktisk ennå, barnet er snart to år. Anonymous poster hash: fba37...c36
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Hun har sikkert med både en pappa og et par ekstra flasker. Anonymous poster hash: bc597...17e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2 Som om jeg skulle sagt det selv... Anonymous poster hash: ca2e6...b16
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2 Selvfølelig skal man kunne det. Men hvorfor få baby om man bare vil jobbe? Anonymous poster hash: 6105f...375
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Så trist å lage en hetsetråd og så er det ingen som blir med Anonymous poster hash: ef31c...83d
Musemorbr / Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Det var da ingen som reagerte da det ble ammet i pausene under "skal vi danse?" Men må si dette er så kort etter fødsel at jeg synes det blir ganske så spennende å se om flere tårer enn normalt står på programmet. Spennende, ikke galt på noe vis.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Man er da ikke nødt til å amme "hele tiden" selv om man har spedbarn. Så lenge barnet blir trøstet, bysset og har nærkontakt med noen den kjenner (f.eks pappaen) klarer babyen fint vente de minuttene det tar til pause altså. Herlighet, hele programmet på TV (når de begynne kjøre direkte) varer i 1,5 time med 30 minutters pause for nyheter midt i, de minuttene er det ingen baby som tar skade av å vente på puppen.. Har fire barn selv, og de har blitt ammet omtrent hvert tredje time fra fødselen av, mellom ammingene har det bare blitt bysset og trøstet. Anonymous poster hash: 87df9...f72
magica fra tryll Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2 Selvfølelig skal man kunne det. Men hvorfor få baby om man bare vil jobbe? Anonymous poster hash: 6105f...375 Bare vil jobbe?? Hun skal vel ikke ha en 8-16 jobb?? Man trenger jo ikke å slutte å virke fordi om man har baby?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Gubben er vel konk, så noen må jo ut å tjene penger. Anonymous poster hash: 887eb...649
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2 Selvfølelig skal man kunne det. Men hvorfor få baby om man bare vil jobbe? Anonymous poster hash: 6105f...375 Bare vil jobbe?? Hun skal vel ikke ha en 8-16 jobb?? Man trenger jo ikke å slutte å virke fordi om man har baby? Ett spedbarn trenger mammaen sin. De første månedene i babyene liv er den avhengig av babyen sin. Jobbe kan man gjøre når babyen er MINST 6 mnd Anonymous poster hash: 6105f...375
magica fra tryll Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2 Selvfølelig skal man kunne det. Men hvorfor få baby om man bare vil jobbe? Anonymous poster hash: 6105f...375 Bare vil jobbe?? Hun skal vel ikke ha en 8-16 jobb?? Man trenger jo ikke å slutte å virke fordi om man har baby? Ett spedbarn trenger mammaen sin. De første månedene i babyene liv er den avhengig av babyen sin. Jobbe kan man gjøre når babyen er MINST 6 mnd Anonymous poster hash: 6105f...375 Tja, om jeg tar med meg baby på trening, eller noe annet spiller da ingen rolle? Eller mener du at mammaen skal bære babyen hele tiden? Jeg hadde ikke gått på en "vanlig" jobb, men synes dette blir noe helt annet...Som sagt drev jeg selv med ting jeg elsker å holde på med også med baby,-tror ikke de har tatt noen skade av å være i rommet ved siden av med storesøster eller pappa.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2 Enig! En annen ting er at det er faktisk umulig å planlegge med babyer. Man kan få en sovebaby som spiser hver tredje time, eller man kan ende opp i et kolikkmareritt. Jeg hadde mange fine planer før jeg fikk førstemann, og det ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg. Det er mange ting man ikke kan ane rekkevidden av før man får barn. Dette gjelder ikke bare Tone, men alle (eller veldig mange) førstegangsfødende, egentlig. Jeg ønsker Tone lykke til, man må bare ta ting som de kommer etter at barnet er født. Anonymous poster hash: c8727...cfd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #21 Skrevet 2. februar 2014 Skal man slutte å realisere seg selv når man har fått barn? Har jeg våknet opp på 50-tallet? Anonymous poster hash: 37ea2...af2 Selvfølelig skal man kunne det. Men hvorfor få baby om man bare vil jobbe? Anonymous poster hash: 6105f...375 Bare vil jobbe?? Hun skal vel ikke ha en 8-16 jobb?? Man trenger jo ikke å slutte å virke fordi om man har baby?Ett spedbarn trenger mammaen sin. De første månedene i babyene liv er den avhengig av babyen sin. Jobbe kan man gjøre når babyen er MINST 6 mnd Anonymous poster hash: 6105f...375 Og om man bor i land der man ikke har mer enn 4 mnd permisjon, da? Anonymous poster hash: 9a588...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå