JessicaDay Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen tips?? Har prøvd side baby var 4 mnd gammel... Prøvd kaldt vann, varmt vann, på flaske, kopp, glass, u name it!! Ingenting funker. Og flaske med mme vil hun bare ha på morgenen når hun våkner. Føler det blir lite drikke i løpet av dagen når hun spiser 4 måltider med mat...
Turtelduen Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Bare tilby og tilby og tilby. Jeg merker på mine at de alltid må prøves til de vil når de er så små. De har godtatt alt etterhvert. Du må bare ikke gi deg. Endret 2. februar 2014 av Turtelduen
JessicaDay Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 Eneste gangen det funker bittelitt er av vanlig glass… men blir jo så mye gris. Litt tungvint når man er på farten...
samlex Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Som over. Tilby Kanskje sugerør kan gjøre det mer spennende? Vi lekte tidlig m sugerør; dyttet det i vannet , holdt for øverst , tok sugerøret opp, da med litt vann inni og slapp vannet i munnen på mini.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 vel du må begynne mye tidligere med vann,helst rundt 4 uker,er ikke sikkert babyen godtar vann når den er så stor Anonymous poster hash: dacd7...dcb
samlex Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Jeg begynte ikke med vann før rundt 5 mnd. Ikke noe problem her i huset. Barn er forskjellige 😊
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Helt normalt! Faktisk veldig vanlig at de ikke syns vann er noe ok før de er ca 1 år! Anonymous poster hash: ff5aa...236
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 vel du må begynne mye tidligere med vann,helst rundt 4 uker,er ikke sikkert babyen godtar vann når den er så stor Anonymous poster hash: dacd7...dcb Du har iallfall ikke peiling! Anonymous poster hash: ff15e...0f4
Tired mama Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 vel du må begynne mye tidligere med vann,helst rundt 4 uker,er ikke sikkert babyen godtar vann når den er så stor Anonymous poster hash: dacd7...dcb Har jeg aldri hørt om. Gav ikke vann før de begynte med fast føde, og det var i hvert fall ikke ved 4 uker.
GeeGee Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Det tok LANG tid før sønnen min drakk vann fra flaske el. liknende, tror han var oppunder året før han drakk skikkelig av flaske. Det virket egentlig som han ikke helt skjønte hvordan han skulle drikke fra flasken, fra glass gikk det greit (men en del søl, ja). Så i begynnelsen fikk han vann med skje, og litt glass, før han "knakk koden". Du må nok bare være tålmodig
Salvador Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Her leker vi mye med vannet, men vi er heldige for han har alltid likt vann. Jeg har latt han drikke fra imsdal flaske med sånn sports-tut, og da kommer vannet fort og det synes han er gøy. og så har jeg laget en tynn tynn stråle med vann fra baby-flasken og sprutet forsiktig på munnen hans og da har han gapet opp, fortsetter da å sprute inn i munnen, det blir litt søl, men han forbinder i hvert fall vann med noe positivt. Han er forresten 9mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå