Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Nå har jeg fått så nok av barnefaren at det snart klikker for meg! Jeg ikke sammen med han å heller ikke vært det etter vi fikk barn sammen. Likevel prøver han å ødelegge forhold og vennskapene mine! Eksemplar på hva han har gjort : Når barnet var 6 mnder så ble jeg sammen med en kjempe bra fyr som jeg var veldig forelsket i å som var kjempe flink med barnet mitt. Etter vi hadde vært sammen en stund får barnefaren høre dette av felles venner,å finner ut hva han heter å begynner å tlfterrorisere han. Jeg ba kjæresten min om å ikke ta telefonen for da blir bare ting verre. Han kunne ringe opp til 20 ganger på en dag,å sånn forsatte det i minst en uke! Jeg sa at han må jo politianmelde det,men han mente at det ikke kom til å hjelpe. Etter dette forsatte han å gjøre alt for å ødelegge forholdet,å det ble til slutt til at kjæresten min fikk nok å gikk fra meg. Nå er det over ett år siden han gikk fra meg å vi har tatt opp igjen kontakten å funnet på mye gøy ilag. Men plutselig så fikk jeg aldri svar på meldingene hans lengre,noe som ikke er likt han! Vi hadde avtalt at han skulle komme her på middag å han dukket ikke opp å fikk heller ingen melding om at han ikke kom! Så jeg var flyforbanna på han! Det viste seg i ettertid at han hadde svart på alle meldingene men at jeg ikke hadde fått de. Etter vært fant vi ut at det er blitt satt på en blokkering så alle meldinger fra han,dette har altså barnefaren gjort dagen før når jeg var ute hos han i forbindelse med samvær. I dag fikk jeg høre av en venn av meg at når han hadde sendt meg melding så hadde han fått til svar at han skulle ligge unna damen hans,å ikke ta mer kontakt! Dette var også barnefaren som har svart fra min mobil! Kan jeg andmelde han selv om jeg ikke har bevis på at det var han som gjorde det? Nå er det faen meg nok fra den drittsekken der! Anonymous poster hash: 4438c...5ea
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Ja det kan du. Du kan også begjære besøksforbud, det bør kjæresten din også gjøre. Anonymous poster hash: 1b86e...0cb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Ja, du kan anmelde ham. Sørg for å samle på alle bevis fremover. Pass på at du og kjæresten din snakker ordentlig sammen, bestem dere for at dere ikke skal la barnefar får ødelegge for dere - men da må du og kjæresten kommunisere! Du lar selvfølgelig aldri din mobil være tilgjengelig for bf igjen. Jeg tror nesten at jeg hadde overdrevet litt utad mot bf forholdet til kjæresten og slik fremprovosert at bf skriver nye meldinger til kjæresten din - slik at dere får bevis. Men snakk med politiet for der kan du få råd om hvordan du best kan gripe dette fatt. Om politiet ikke kan ta saken videre pga for lite bevis, så kan politiet likevel gi bf en advarsel om å slutte å trakassere deg, kjæresten og andre som du kjenner. Det vil også bli loggført slik at hvis du senere får bevis på kjæresten, så vil det også komme opp. Anonymous poster hash: 9a5e1...777
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Meld ham til politiet, trakassering er ikke lov. Anonymous poster hash: 76822...d45
Tjofsen Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg hadde helt klart meldt han. Husk å samle bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå