Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Enten er det mannen..Eller så er det søstera, den andre søstera... Mannen til søstera, ei venninne, ei annen venninne. Hver bidige gang vi er sammen sitter hun og sladrer om alle hun irriterer seg over og jeg kjenner bare mer og mer hvor lite interresert jeg egentlig er i og fortsette ett vennskap med henne, da jeg har flere gode venninner. Nå har hun i tilleg begynt og vise avvisende atferd mot meg. Så nå er det vel jeg som er den store snakkissen når hun er med de andre "vennene" sine. Nå har hun vel funnet noe som er kjipt med meg også. Er ikke overrasket. Hvorfor er noen sånn? Alle kan jo lufte en frustrasjon om ett annet menneske til ei venninne av og til. Men når det skjer hver bidige gang og en prater dritt om mange, har man ikke ett problem med seg selv da? Jeg vil si det. Er trist, for vi har det kjekt sammen også og døtrene våre er gode venninner. Men jeg tror ikke jeg orker mer av den sladrete, negative væremåten. Anonymous poster hash: b786f...2b5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Jeg hadde og ei slik venninne. Etter lang tids hinting, og tydelig fraværende interesse om all slarvingen hun bedrev, kuttet jeg henne ut. Jeg orker ikke slike sladrekjerringer. Synd, for hun er ellers en veldig koselig og snill jente. Jeg savner henne, men vet hun ikke har forandret seg, så blir nok ikke noe mer vennskap der. Ps, mest sannsynlig snakker hun shit om deg og bak ryggen din! Anonymous poster hash: 12701...4b4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Ja det er jeg rimelig sikker på at hun gjør! Hun får kjøre på. Jeg er bare glad jeg har andre venninner, da er det ikke så stort tap og kutte henne ut Anonymous poster hash: b786f...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå