Gå til innhold

Min kollega kaller meg tyskertøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker det ikke. Begynner å bli lei. Han hashtagger bilde av meg med tyskertøsa.

Er det ikke slemt?

Anonymous poster hash: b6fdb...b42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der må du bare få en slutt på med en gang! Si det til han at det der finner du deg ikke i! - og at han skal slette det!

Skrevet

Da hashtagger du ham med et eller annet frekt tilbake - kanskje han skjønner tegninga da :P

Skrevet

Jeg hadde rett og slett hudflettet ham i en passende anledning med andre kolleger rundt!

Min kjære mormor elsket en tysker hun traff under krigen. Hun fødte et barn som hun ikke fikk igjen før etter krigen - fordi nazistene ville passe på sine ariske barn. Hun mistet sitt norske statsborgerskapet etter krigen. Hun måtte gjennomgå ufattelig mye vondt med gateparader, hårklipping, folk som spyttet på dem.... For hennes livs store og eneste kjærlighet som hun giftet seg med med det samme krigen var over....

Han var til og med en som hjalp nordmenn mot tyskerne under krigen og selv måtte lide for det under krigen. Det betydde ikke noe, for hun var i norske stats øyne tyskertøs og ikke verdt statsborgerskapet sitt! Ikke en gang de som var norske nazister under krigen ble straffet med å miste statsborgerskapet.

Tyskertøsuttrykket er noe man ikke bør fleipe med på en så flåsete måte!!!

Din kollega er totalt historieløs, han er rett og slett pinlig dum! Og han bør settes på plass så han aldri glemmer det!!!

Anonymous poster hash: 14741...7fd
Skrevet

Ta kontakt med verneombud, tillitsvalgt og sjefer; be om et møte og legg fram saken som trakassering! Ikke bra å bli utsatt for slikt! 

Anonymous poster hash: fbf61...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...