Gå til innhold

Hva er din største drøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tror du at du kommer til å gjennomføre den?

Jeg ønsker å reise verden rundt, har alt planlagt når og en del rundt, selv om det er mange år til.. Krysser fingrene for at livet ikke snur så brått at ikke det lar seg gjøre.

Anonymous poster hash: 07a1f...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er det å "sove ut" :P Likevel sitter jeg her midt på natta, hahahah ;) 

Ja, natti natt!!!!!!! zzzzzzzzzzzz.......

Skrevet

Ha økonomisk frihet og mulighet til å få så mange barn jeg ønsker!

Skrevet

Min største drøm var å få friske barn:) og det har jeg klart! Før i tiden sto det å reise høyt oppe. Blir vel mer reising når barna vokser opp.

Skrevet

Å få barn. Drømmen svinner... :(

Anonymous poster hash: a3aa4...90b
Skrevet

Å vinne masse penger så jeg ikke trenger å beskymre meg for økonomien.

Kjøpe egen leilighet,hadde vært så deilig å eige noe selv istedenfor å alltid leie.

Få meg en utdannelse å der etter begynne å jobbe i en barnehage i nærheten som jeg trives i.

Har akkurat begynt på utdannelsen i år.

Å reise mye rundt i verden å se nye steder :)

Ikke så særlig realistisk ettersom jeg er alenemamma å dermed ikke har så mye penger.

Men gutten min er bare 2 år enda,så han er kjempe fornøyd med ferie til Kristiansand å gå i dyreparken :)

Anonymous poster hash: 7a611...7ae
Skrevet

å bli frisk.

få 2 kansje 3 friske barn,

kjøpe et fint passe stort hus,

Gifte meg med verdens beste kjæreste,

slå igjennom i hunde verden som en oppdretter man ønsker å kjøpe hunder fra, 

samt klassikeren vinne masse penger.

Anonymous poster hash: 97662...768
Skrevet

Å få økonomisk trygghet til å kjøpe det jeg ønsker til oss og barna når de vokser til.

Å få en kropp jeg er fornøyd med. Både mtp vekt og helse :)

Skrevet

Å få meg en trofast kjæreste :)

Savner det jeg..

Håper da virkelig at det kan være ett realistisk mål å få det :P

Skrevet

Etter å ha lest innleggene i denne tråden har jeg bare tenkt å holde munn, sette meg i en krok og skamme meg (bortskjemt drittunge). :(

Skrevet

Ønsker meg barn. Med mannen. I år. 

Venta lenge nok nå, så om julenissen på Riksen klarer å trylle litt så er vi der. 

Skrevet

Å ikke være ensom.

Anonymous poster hash: d018c...2b5
Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Å jobbe for Leger uten Grenser.

Jeg glemte å svare på om jeg tror jeg kommer til å gjennomføre den. Jeg håper virkelig det i hvertfall. Det blir uansett mange år til enda siden barna mine er fortsatt små.

Endret av meg&mini
Skrevet

Min største drøm er å være i et lykkelig forhold en dag.:(

Anonymous poster hash: 315f5...87f

Skrevet

Å få barn..

Anonymous poster hash: 44d54...d5f

Skrevet

Min største og eneste drøm her i livet er at legene tar feil og at barnet mitt vil kunne utvikle seg og bli som andre barn. At barnet mitt kan få språk, ikke bare de 30 ordene h*n har til nå i en alder av 6 år og 2 mnd.

Også skulle jeg ønske jeg hadde vunnet i Lotto slik at jeg hadde hatt mulighet til å være hjemme med barnet i hele vinterferien, juleferien, høstferien, sommerferien, siden barnet mitt mest sannsynlig ikke kan være hjemme alene når h*n blir eldre, så når skolen har ferie må h*n på SFO. Heldigvis har barnet mitt rett på SFO ut 10.klasse hvis h*n trenger det så slipper bekymringene om hvor h*n skal være i feriene. Jeg har jo bare 5 uker ferie iløpet av året selv.

Anonymous poster hash: d11f6...05c

Skrevet

Etter å ha lest innleggene i denne tråden har jeg bare tenkt å holde munn, sette meg i en krok og skamme meg (bortskjemt drittunge). :(

Det er jo lov å drømme da, man er ingen bortskjemt drittunge om man vet å sette pris på alt som er godt i livet.

Anonymous poster hash: 07a1f...897

Skrevet

Kjøpe en gård på landet (check)

Reise verden rundt (check)

Få er barn (jobber med saken, men ikke i boks enda)

Anonymous poster hash: 9e7b9...6b1

Skrevet

Å finne mannen i mitt liv og få minst to barn med han.

Å eie hus/leilighet.

Å få jobbe med foto o.l.

Å ha mammaen og pappaen min til jeg er minst så gammel som de er nå... De har begge vært mye syke og nær døden...

Skrevet

Mitt høyeste ønske er å ikke være så ensom (har barna mine, men savner så forferdelig en mann å dele livet med, og venner...)

En dag kunne kjøpe meg en bil og få en egen plass å bo.

Ha muligheten til å reise

Anonymous poster hash: c56d7...589
Skrevet

Vinne i lotto, og aldri mer måtte tenke på penger!

Anonymous poster hash: 71ab0...213
Skrevet (endret)

Min største drøm er foruten å bli mamma, å bli om ikke 100 så hvartfall 80% frisk, få meg en ordinær jobb. Få råd til å kjøpe småbruket jeg drømmer om, starte egen blomsterbutikk med egenproduserte blomster.

Få en økonomisk trygghet. Enten i godt betalt jobb eller rett og slett vinne i lotto.

Om jeg kommer til å oppnå noe av det og at noe av det vil skje håper jeg jo. Men jeg veit ikke, det er derfor det er en drøm og ikke en plan.

Endret av Fiskebollerihvitsaus..
Skrevet

Få tatt en ny utdannelse når babyen har blitt større. Er 35 og får ikke lån i lånekassa så mye tyder på at det ikke går. Har ikke råd til å begynne på de studiene jeg vil selv. Får håpe at jeg vinner i lotto, ellers så endre jeg vel opp som en gammel loser i en dårlig jobb.

Anonymous poster hash: 242f8...11d
Skrevet

Å få mannen jeg har vært forelsket i i 3 år: check!

Å slippe å bekymre meg økonomisk

Anonymous poster hash: 831cf...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...