Graciegirl Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Har SÅ lyst til å prøve falske øyevipper og trenger litt tips fra noen som bruker det! 1. Hvilke merker anbefaler dere? For fine vipper og ikke "over the top". 2. Bruker linser, blir det klønete med lim og linser? 3. Tips og råd for å sette på plass øyevippene? 4. Hvor lenge kan man ha på et par? 5. Detter øyevippene av etterhvert eller fjerner man hele "remsa"? TUSEN TAKK!
Graciegirl Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2014 Dytter litt så jeg ikke forsvinner med en gang
Graciegirl Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2014 Forsøker meg igjen i dag, jeg
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Forsøker meg igjen i dag, jeg Hei Jeg bruker av og til falske øyevipper. De første gangene man prøver løsvipper bør man prøve de som er "naturlig" av urseende. Jeg bruker løsvipper fra Depend og de har også vipper som er 1/2, de er kjempe kjekke å lære seg å sette på vippene. Kjøp helst lim ekstra da noen av merkene har dårlig og lite lim som følger med pakkene. Bruk god tid og se videoer fra youtube. God luck! Anonymous poster hash: 7522e...8db
Graciegirl Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk for svar. Hvor lenge kan man ha på et par?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Tusen takk for svar. Hvor lenge kan man ha på et par?[/quote Jeg bruker de alt fra 1-5 ganger. Man blir flinkere etterhvert til å ta vare på de. Spar på esken de kom i og oppbevar de der. Etter bruk, ta bort ev. Lim rester. Så vasker jeg forsikring av maskara rester med q-tips og mild sminkefjerner. Anonymous poster hash: 7522e...8db
Rediken Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Er du ute etter et naturlig utseende vil jeg anbefale korte/ medium punktvipper. Kjøp gjennomsiktig lim og sett de på etter du har sminket deg. La limen tørke litt før du sette de på, alt er mye lettere hvis du bruker pinsett som hjelpemiddel. Jeg kjøper vippene og limet på vita. Se noen videoer på YouTube.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå