Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Kjøkkenvifte Kjøleskap Søppelskuff/ skap Tørrvareskuff/ skap ol Skapdører Hyller Benker Fliser/ plater over benk Fotlist og øvrig Har nemlig diskutert litt med en venninne og hun mener jeg er hysterisk, jeg mener at jeg er helt normal. Når det kommer til bad og toalett som også var diskusjonstema så var jeg helt gal nærmest som vasker servant og toalett hver dag, dusjen og gulv to - tre gang i uken. Må det med tre barn og to voksne i hus, pluss mye besøk. Hun mener jeg har støv på hjernen og vasker alt for mye og ofte. Anonymous poster hash: ca13e...b52
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Det andre vdu nevner på lista, en-to ganger i mnd, oftere ved behov Endret 1. februar 2014 av craZy&roCkaNattTerorist
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Kjøkkenvifte: 4 ganger i året Kjøleskap: 1-2 ganger i året Søppelskuff/ skap: 4 ganger i året Tørrvareskuff/ skap ol: 2 ganger i året Skapdører: 1 gang i mnd Hyller: Hvilke hyller? I stua? 1 gang i mnd Benker: På kjøkken? Flere ganger om dagen Fliser/ plater over benk: 1 gang i uka Fotlist og øvrig: 1 gang i året.. Bad: 1 gang i uka. Alt på badet, unntatt vasken som er 2 ganger sånn ca. Anonymous poster hash: 4a041...c60
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Jeg sier ved behov jeg. Inni skuffer og skap ca en gang i året. ( er vel behov litt oftere i noen skuffer da. Men jeg støtter nok litt din venninne om at du har støv på hjernen. Jeg mener ikke det er negativt da. Jeg syns du er flink som vasker så mye. Her blir det fort litt for støvete før vi gjør noe med det.. Anonymous poster hash: dce1b...8a9
Optatium Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Kjøkkenvifte - annenhver måned Kjøleskap - ukentlig, hver gang jeg har ukehandlet Søppelskuff/ skap - sjelden, ved behov, er lite klin Tørrvareskuff/ skap ol - ofte, en gang i måneden Skapdører - utenpå blir det noen ganger i uka, iallfall de dørene som er hardt belastet (under vask og ovn) Hyller - en gang i året, eller ved behov (antar du mener hyllene inni skapene) Benker - maaange ganger iløpet av dagen Fliser/ plater over benk - flere ganger daglig, etter behov Fotlist og øvrig - et par ganger i året
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Aner ikke. Det taes når det trengs Eneste som vaskes regelmessig (daglig) her i huset er vibratoren min Anonymous poster hash: be540...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå