LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan går det med deg? Har tenkt på deg idag, og håper at alt går bra! *God-bedringsklem*
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 God bedring! Har vært inne og sjekket med jevne mellomrom for å se etter oppdateringer, ikke bra med hjernerystelse... *blåse på*
Gjest Fru Banderas Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Heisann! Når jeg oppdager at man kan scrolle ned, og faktisk se mer enn de siste fem innleggene, oppdager man tråder som denne. Så søte dere er!! Det går bra, hadde en møkkahelg der jeg var limt fast i sofaen, men nå fungerer jeg. Svimmelhet og kvalme avtok gradvis utover søndagen men den ekstreme hodepinen forble. Så jeg har time hos legen i dag.
amandine Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Heisann! Når jeg oppdager at man kan scrolle ned, og faktisk se mer enn de siste fem innleggene, oppdager man tråder som denne. Så søte dere er!! Det går bra, hadde en møkkahelg der jeg var limt fast i sofaen, men nå fungerer jeg. Svimmelhet og kvalme avtok gradvis utover søndagen men den ekstreme hodepinen forble. Så jeg har time hos legen i dag. Så bra! Gjentar meg selv til det kjedsommelige *koffein og ibux* mot hodepinen. Og tålmodighet og ikke skjerm. Det kan ta et par måneder, faktisk, og tar lenger tid om du jukser..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2014 Heisann! Når jeg oppdager at man kan scrolle ned, og faktisk se mer enn de siste fem innleggene, oppdager man tråder som denne. Så søte dere er!! Det går bra, hadde en møkkahelg der jeg var limt fast i sofaen, men nå fungerer jeg. Svimmelhet og kvalme avtok gradvis utover søndagen men den ekstreme hodepinen forble. Så jeg har time hos legen i dag. Så bra, og huffda! Lykke til hos legen idag, håper de kan gi deg noe for hodepinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå