Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Som har brent seg fast på netthinnen din? Jeg kommer ikke til å glemme saken om en gammel dame som hadde ett dødt foster inni seg. De oppdaget det på røntgen. Husker veldig godt oppslaget av en gutt som hadde svelget en sikkerhetsnål som var åpen. (8 mndr bare) husker godt bildet av nålen og hvor den satt. Hetebølgen på 90 tallet husker jeg som om det var i går Anonymous poster hash: 3d097...ec8
Cherries Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Var på ferietur da jeg var rundt 8-9 år, og så en forside på en eller annen landsdekkende avis, om et par som hadde fått barn. Det spesielle var at beheftet hadde visstnok sterilisert seg, men hun hadde blitt gravid, og hun "hadde" tatt abort. Likevel ble jenta født, og de kalte henne Trude (eller ei). Aner ikke hvorfor den festa seg, men det gjorde den. Endret 1. februar 2014 av jegernoensdatter
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Det samme har skjedd med ei i familien.. Hadde et dødt foster i seg i mange år.. :/ Noe jeg ikke glemmer, er ho som skulle straffe dattera si på ett år.. Og holdt ho opp ned i ei bøtte med vann.. Lille jenta drukna.. Bare et par år sida dette skjedde, men jeg glemmer det absolutt ikke.. Anonymous poster hash: 97e35...765
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Det samme har skjedd med ei i familien.. Hadde et dødt foster i seg i mange år.. :/ Noe jeg ikke glemmer, er ho som skulle straffe dattera si på ett år.. Og holdt ho opp ned i ei bøtte med vann.. Lille jenta drukna.. Bare et par år sida dette skjedde, men jeg glemmer det absolutt ikke.. Anonymous poster hash: 97e35...765 Åh, den episoden husker jeg. Grøsser av å tenke på det! Hva i alle dager tenker enkelte med? Anonymous poster hash: 3d097...ec8
Serepta Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Uten tvil bildene fra Utøya der det lå døde mennesker overalt. Helt surrealistisk.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Dødsannonsen som gjaldt en ung jente som hadde tatt livet av seg.. Den ultimate skrivefeil.. Det skulle stå "Jeg er så glad i deg" Avisa skrev: "Jeg er så glad i dag"... Anonymous poster hash: 5513b...7f1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Da jeg leste detaljert om hvordan han tok trusen min til side blant annet da avisenskrev om voldtekten. Ble tipset om artikkelen på en veldig stygg måte av folk som trodde på han. Anonymous poster hash: 43cb9...5ef
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Da noen parterte en katt og la den foran huset til en dyreverner. Eller da de fant en hjemløs katt i et forlatt hus, der noen hadde stukket den ihjel med gaffel. FOlk er syke. Og veldig, veldig grusomme Anonymous poster hash: f6398...df5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 En kvinne som hadde fått trillinger og mannen var syk, men fikk ikke hjelp fra kommunen selv om hun trengte det. Jeg følte meg virkelig fortvilet på hennes vegne! Tror trillingene hadde kolikk... Anonymous poster hash: 6de14...672
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 døds anogsen til pappan min. jeg viste ikke at han bodde i samme by som meg, eller at han var død. (hadde aldri møtt han) jeg var nevnt med fuldt navn typ vi sender varme tanker til hans 5 barn.. fikk sjokk men var godt å få muligheten til å gå i begravelsen hans & hilse på søsknene mine. Anonymous poster hash: b58c0...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå