Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Her sitter jeg, og er ganske sikker på at jeg holder på å miste... for andre gang på rad... Vi mistet i uke 7-9 i oktober 2013, og ble gravide på andre eggløsning etter denne nå, så er idag 6+3. Forrige spontanabort var med små blødninger som ble sterkere over to uker før embryoet kom ut. Nå er det tegn på blødning og murringer. Jeg syns dette er så urettferdig. Er mest sint her jeg sitter. Mannen er også frustrert og vi føler oss hjelpeløse. Vi har ei datter fra før som er 5 år. Det hele med at vi har klart å bli gravide før og at det gikk uten komplikasjoner, gjør at dette er så vanskelig å akseptere. Tenker jo da at vi begge er friske. Kan det ha skjedd noe hos meg siden det er en stund siden sist? Vi er forresten 25 og 26 år, så unge er vi. Noen som har noen trøstende ord? Som har klart å bære fram et barn på tross av å ha mistet? Mannen er redd vi kanskje ikke kan få flere barn nå...
♥Nemi♥ Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Det er forferdelig trist å oppleve sa, men det er jo mest sansynlig at du har vært så uheldig at du ikke har hatt levedyktige foster i magen din. Tror nok ikke at du støter fostrene unna. Jeg mistet i sommer, og ble gravid i sept. Det ser ut til å gå bra her, så håpet er virkelig der for deg <3 klem
Giss Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har to solstråler - jeg mistet første gang. Min søster hadde en fra før, mistet deretter men fikk to solstråler til etter det. En x-kollega mistet 3-4 ganger, men venter i dag en solstråle. (Uten å ha fått medisinsk hjelp). Sansynligvis er det bare statistisk uheld dere er ramt av. De sier jo at de aller fleste av oss opplever å miste i hvert fall én gang. - samtidig kan det også gå bra selvom man blør litt i starten, så jeg vil krysse fingre for dere, og uansett er det ingen grunn til å miste motet. Har dere vært uheldige og det har vært noe galt to ganger så betyr det slett ikke at det blir noe galt tredje gang også.
lioness* Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Selvsagt finnes det mange, mange solskinnshistorier etter både en og to SA! Har mistet selv seks ganger, men har ett velskapt barn og to til på vei. Så selv med litt ekstra motgang kan enden på visa bli veldig lykkelig. Håper du ikke mister nå, at det bare er en ufarlig liten blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå