Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Vært singel en stund nå, og begynner å få lyst til å se meg om etter en ny. Men HVOR? Huff :-P jobber med bare damer, og er ikke ute på byen da jeg er alene om omsorgen til et barn på halvannet år, og pappaen kun har dagsamvær. Nettdating-sider syns jeg ikke noe om. Før hadde vi nettby, "alle" var der, og alle kunne snakke med alle. Har jo facebook, men blir ikke så lett kjent med nye der. Trener på senter, men der er jeg for det meste i min helt egne verden.. Så: hvor og hvordan kan en stusselig alenemødre finne drømmemannen? Hører jo at noen klarer det :-) Anonymous poster hash: 2d3fe...9e6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 *aleneMOR, ikke mødre. Anonymous poster hash: 2d3fe...9e6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 For meg ble nettdating tingen. Brukte sukker.no og traff kjæresten min der. Gi det en sjanse og se om det passer deg. Anonymous poster hash: debb6...a1c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 badoo & decate er gratis nett dating & funka veldig bra for meg hvertfall. Anonymous poster hash: ddbc3...2ca
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Frivillige organisasjoner Anonymous poster hash: fa33a...17a
Elsker livet Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Du finner de selvsagt på http://kristendate.no/ Du slipper nok ikke unna nettdating når du ikke kommer deg ut. Ellers så får du sitte hjemme å vente på en frier, men det er ikke helt slik det fungerer lengre.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Nettdating…Selv var jeg så "heldig" å finne min på den lokale matbutikken Var tilfeldig at vi kom i kontakt (han jobbet der) og vips så ble det litt mer enn bare et hils en gang i ny og ne når jeg var å handlet. Anonymous poster hash: e4f2b...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå