Gå til innhold

jeg er så trist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil ikke være med meg. Har gjort uendelig mange ting det siste året som har såret meg enormt. Nekter å ta på seg skylden... og klarer faktisk til å snu det om til å bli min feil. Han sier frekke ting daglig. Han viser på ingen måte at han elsker meg. Nå sitter han nede og ser på tv.. jeg sitter alene på en lørdag. Som vanlig... jeg er så underdanig han... tør ikke snakke tilbake. Er under 30 år... klarer ikke gå. Føler det er min feil.. men hvordan kan det... hvordan kan et menneske fortjene å bli snakket til og trykket ned på denne måten. Han nyter når jeg blir "liten" forran han. Sier jeg en negativ ting om han... ja da får jeg høre det. Har gitt opp...

Anonymous poster hash: b7bb9...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill deg time til legen din og forklar hvordan du har det! Du trenger noen å prate med som kan gi deg mot til å gjøre noe med livssituasjonen din!

Så ville jeg bestilt time til familievernkontoret - for deg selv i første omgang.

Etter at du har snakket med dem noen ganger kan du og mannen evt ha timer sammen.

Du skriver at du har gitt opp. Men vil du leve slik resten av livet?

En slik mann som du beskriver vil ikke bli bedre av seg selv, vet du.

Det er tydelig at denne mannen manipulerer deg og kontrollerer deg - og at han liker det.

Du må finne styrke i deg selv til å komme deg ut av dette!

Drit i hva mannen vil tro eller mene om deg - skaff deg hjelp hos noen som kan hjelpe deg. Det du gjør for din egen del har han ikke noe med. Du trenger støttespillere nå, for slik kan du ikke fortsette å leve!

Har du/dere barn?

Tenk hva barna lærer av å se at pappa behandler mamma stygt, at mamma lar pappa gjøre det. Det eksemplet de får hjemme, det er det de føler er trygt og gjerne søker selv når de blir voksne. Vil du at sønnen din skal vokse opp og tro at det riktig at mannen manipulerer og kontrollerer og trykker nede kona si? Eller vil du lære datteren din at hun må bare finne seg i alt, uansett hva mannen hennes gjør mot henne?

Det er dette barna dine lærer seg - hvis du har barn.

Du kan ikke gi opp! For barna dine sin skyld kan du ikke gi opp! Du skylder dem å ikke gi opp!

Og ikke minst skylder du deg selv det!

Du er tusen ganger mer verdt enn den feige mannen din. Han kontrollerer og manipulerer deg fordi han er feig. Han er stygg med deg.

Du er langt, langt, langt mer verdt enn ham!

Så bare bestem deg - ikke tenk for mye - bestem deg for at mandag morgen, da skal du ringe både legen din og familievernkontoret! Du trenger ikke stå alene i dette!

Klem

Anonymous poster hash: 8dc3f...18c
Skrevet

Slik kan du ikke ha det. Om han ikke kan snakkes med må du få hjelp av noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...