Gå til innhold

Sitter dere på nett mens dere ammer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger før da ammingen var hovedaktiviteten 24/7, men ikke så mye nå lenger.

Skrevet

Selvsagt!

Anonymous poster hash: 79567...a79

Skrevet

Kun når han sover og det tar aldri mange sekundene før han gjør det, så ja, nesten alltid. :)

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 1c808...738

Skrevet

Nei, da har jeg fokuset på barnet.

Anonymous poster hash: d04ca...921

Skrevet

Ja, i starten da jeg stort sett satt i sofaen/sengen 24-7 :P Og han sovnet fort og sov best på meg...Da satt jeg og surfet, leste, streamet, osv (og hang på DiB da...). Men nå er det slutt på denslags ja! :P

Kan jo legge til at jeg la ham til, fulgte med at han fikk riktig tak og alt det der og ofte satt og kikket og strøk på ham til han sovnet og først da tok opp mobilen/nettbrettet. Men altså, er man "låst" med baby på fanget så kan man jo ikke bare glane i veggen heller :P

Anonymous poster hash: c5e17...971
Skrevet

Ja det gjorde jeg når jeg ammet.

Hadde fort gått lei å blitt utolmodig visst jeg skulle sitte så lenge uten å gjøre på noe.

Å stirre på babyen i 20 minutter blir ikke helt det samme gitt :P

Anonymous poster hash: f96c5...edc
Skrevet

Ja det gjorde jeg når jeg ammet.Hadde fort gått lei å blitt utolmodig visst jeg skulle sitte så lenge uten å gjøre på noe.Å stirre på babyen i 20 minutter blir ikke helt det samme gitt :PAnonymous poster hash: f96c5...edc

Lær deg forskjell på hvis/visst.

To helt forskjellige ord og betydning

Anonymous poster hash: 99a00...dd0

Skrevet

Nei, jeg har mer en nok med å holde babyen når jeg ammer han. Han er en skikkelig tungvekter.

Anonymous poster hash: 2251f...e7b

Skrevet

Nei, jeg har mer en nok med å holde babyen når jeg ammer han. Han er en skikkelig tungvekter.

Anonymous poster hash: 2251f...e7b

Bygg opp med puter så slipper du unødig spenning i armer og skuldre :-)

Anonymous poster hash: c5e17...971

Skrevet

Ja, jeg gjorde det mye. Ammet ofte i 40 minutter i strekk...

Skrevet

Ja det gjorde jeg når jeg ammet.Hadde fort gått lei å blitt utolmodig visst jeg skulle sitte så lenge uten å gjøre på noe.Å stirre på babyen i 20 minutter blir ikke helt det samme gitt :PAnonymous poster hash: f96c5...edc

Lær deg forskjell på hvis/visst.

To helt forskjellige ord og betydning

Anonymous poster hash: 99a00...dd0

Lær deg å holde kjeft når ingen snakker til deg! Det har tydligvis ikke du lært deg!

Anonymous poster hash: f96c5...edc

Skrevet

Jeg gjorde det masse. Fødte før tiden og hadde en liten baby som hele tiden sovnet mens han spiste, men fortsatte å spise en god stund i søvne. Ammet ca 15 timer i døgnet, holdt ham med en hånd og surfet med andre. Det var sånn jeg begynte å henge her inne. ;)

Anonymous poster hash: 3fdbc...81e
Skrevet

Ja det gjorde jeg. Ammet ofte i perioder.

Skrevet

Nei. Jeg har somregel ammet liggende i senga, og da har jeg heller tatt meg en liten høneblund de minuttene det har vart. 
Har ikke fått ordentlig til å sitte i en stol sofa (jeg får det til, men ikke like behagelig), og det er så mye lettere å ta barnet i senga. Da får vi ro og fred, og ingen forstyrrelser. 

Jeg er så sær at jeg hater å amme blandt folk, så har vi vært hos andre har jeg funnet et annet rom å amme i (f.eks toalettet, og ammet mens jeg skifta på babyen).

Anonymous poster hash: e9901...770
Skrevet

Enten det eller så leser jeg i en bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...