Gå til innhold

åhr.. fireåringen sovner jo IKKE..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble lagt for halvannen time siden og sutring og masing har nå gått over i hyling...Blæh, jeg er så lei.. har sagt nå at jeg ikke kommer opp flere ganger og strever med samvittigheten, som alltid :-(

Anonymous poster hash: 6d104...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en 7åring som har lidd av dette hele livet...

Har heldigvis med tiden gått fra å være gråting og suring, til å bli turning, karatelyder og andre akrobatiske utfordringer i nattemørket...

Vi har prøvd det meste (fra faste soveritualer til medisiner), men gutten bruker rett og slett bare ekstremt med tid å finne roen.

Her fryktet vi det skulle bli et problem ved skulestart, ikke bra med trøtt på skolebenken, men det har gått bra, han er våken om dagen trass sein innsovning. Så vi har nå tilslutt sluttet å stresse med det. Noen barn treng rett og slett mindre søvn enn andre...

(Hører til historien at han har sovet lite hele livet, fra han poppet ut med kolikk i kroppen, nesten ikke sov babytiden.. Og vanskelig å legge i årene som har gått..)

Anonymous poster hash: 7315b...43d

Skrevet

Min har også hatt lakenskrekk hele livet.. og er kanskje et B-menneske.. jeg bestemte meg for å teste på nyttårsaften i år hvor lenge han kunne holde ut.. kl 23:30 ba han om å få legge seg.. ikke noe sutring eller tøys i det hele tatt før det, så han kan ikke ha vært overtrøtt heller.. ikke så god dag neste dag da riktignok;-) men han er helt gåen om morgen når vi skal i bhg.. supertrøtt altså! Vi har faste rutiner, han legges 1930 og står opp 07. Sovner sjelden før 2030, ofte senere ogsp.. er redd det blir for lite søvn.. har prøvd en lang periode å legge han tidligereogså men det ble bare enda mer håpløst..

Anonymous poster hash: 6d104...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...