Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan kjentes det ut i begynnelsen? Er litt bekymret nå. Jeg er 6+3 uker på vei og når jeg vasket gulvet i sted begynte jeg å kjenne noe som minner om når mensen er på vei. Ubehag i magen og i ryggen.. Anonymous poster hash: 8458c...ef5
Salomine Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg mistet etter 8,5 uker. Kjente ingenting spesielt, men våknet om natta av at jeg blødde.
Salomine Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Jeg mistet etter 8,5 uker. Kjente ingenting spesielt, men våknet om natta av at jeg blødde.Jeg har forresten hatt mensliknende smerter under alle mine graviditeter, fått beskjed om at det er normalt, men det skal ikke være kramper som kommer og går (altsåikke mer som rier)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Har mistet mange ganger. Begynner alltid med blødning eller brun utflod. Smertene kommer senere. Anonymous poster hash: cad7b...6a8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Merket ingenting.. Hadde mye magestramminger i mine 2 fullførte svangerskap, men de 2 gangene jeg har mistet har jeg ikke merket noe særlig før blodet begynte å komme. Anonymous poster hash: b7a34...8b3
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Hmm, det er forferdelig å gå slik og ikke vite om det holder på å gå gale eller ikke.. Jeg kjenner ubehag og klarer ikke å avgjøre om det er "mensensmerter" eller ikke..Men jeg må jo bare vente.. Anonymous poster hash: 8458c...ef5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Nå kommer det blod også, så da er det vel over her.. Anonymous poster hash: 8458c...ef5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Vennen. Vet at det ikke hjelper noe, men hvis det går dårlig nå, så husk iallfall at det ikke trenger å bety noe ved neste svangerskap. Og krev nødtime med hcg måling hos legen. Hvis du er 6+3 så vet jeg ikke om det er en selvfølge om det er hjerteslag eller om noen embryo utvikler seg senere? Men da kan du få en sykemelding på samme tid, sånn at du ikke trenger å være på jobb hvis det er håp eller hvis det går galt. Hvis du vil da, noen vil jo jobbe, men for meg var det en enorm lettelse å ikke være på jobb da jeg blødde. Hos legen kan du også få henvisning til ultralyd, så ser de om det er liv, hjerteslag. Kan jo hende at de ser at blodet kommer fra noe annet? Jeg mistet, blødde jo i ukesvis, men mange andre kan blø og det går bra. Håper du er en av de heldige. Offentlig ultralyd har gjerne laang ventetid, så jeg fikk ikke det, men endte opp med å betale en tusenlapp for å få time på dagen/dagen etterpå ved privat. Du kan bestille direkte der gjerne. Da jeg mistet tidlig (jeg var lengre på vei enn deg, men ikke så mye) kom det ikke så mye ut. Men en slags slimklump rekestørrelse (unnskyld grafisk). Hvis du mister noe sånt, så får du jo en viss vissthet om at løper er kjørt. Ville jeg tro. Men hvis du ikke har mistet noe sånt, så kan det jo være håp. Masse klemmer. Anonymous poster hash: 21831...6f0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Vennen. Vet at det ikke hjelper noe, men hvis det går dårlig nå, så husk iallfall at det ikke trenger å bety noe ved neste svangerskap. Og krev nødtime med hcg måling hos legen. Hvis du er 6+3 så vet jeg ikke om det er en selvfølge om det er hjerteslag eller om noen embryo utvikler seg senere? Men da kan du få en sykemelding på samme tid, sånn at du ikke trenger å være på jobb hvis det er håp eller hvis det går galt. Hvis du vil da, noen vil jo jobbe, men for meg var det en enorm lettelse å ikke være på jobb da jeg blødde. Hos legen kan du også få henvisning til ultralyd, så ser de om det er liv, hjerteslag. Kan jo hende at de ser at blodet kommer fra noe annet? Jeg mistet, blødde jo i ukesvis, men mange andre kan blø og det går bra. Håper du er en av de heldige. Offentlig ultralyd har gjerne laang ventetid, så jeg fikk ikke det, men endte opp med å betale en tusenlapp for å få time på dagen/dagen etterpå ved privat. Du kan bestille direkte der gjerne. Da jeg mistet tidlig (jeg var lengre på vei enn deg, men ikke så mye) kom det ikke så mye ut. Men en slags slimklump rekestørrelse (unnskyld grafisk). Hvis du mister noe sånt, så får du jo en viss vissthet om at løper er kjørt. Ville jeg tro. Men hvis du ikke har mistet noe sånt, så kan det jo være håp. Masse klemmer. Anonymous poster hash: 21831...6f0 Foreløpig er det ikke mye blod, ingenting i bindet, men det er endel på papiret..Føler bare at det er noe på gang.. Anonymous poster hash: 8458c...ef5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Vennen. Vet at det ikke hjelper noe, men hvis det går dårlig nå, så husk iallfall at det ikke trenger å bety noe ved neste svangerskap. Og krev nødtime med hcg måling hos legen. Hvis du er 6+3 så vet jeg ikke om det er en selvfølge om det er hjerteslag eller om noen embryo utvikler seg senere? Men da kan du få en sykemelding på samme tid, sånn at du ikke trenger å være på jobb hvis det er håp eller hvis det går galt. Hvis du vil da, noen vil jo jobbe, men for meg var det en enorm lettelse å ikke være på jobb da jeg blødde. Hos legen kan du også få henvisning til ultralyd, så ser de om det er liv, hjerteslag. Kan jo hende at de ser at blodet kommer fra noe annet? Jeg mistet, blødde jo i ukesvis, men mange andre kan blø og det går bra. Håper du er en av de heldige. Offentlig ultralyd har gjerne laang ventetid, så jeg fikk ikke det, men endte opp med å betale en tusenlapp for å få time på dagen/dagen etterpå ved privat. Du kan bestille direkte der gjerne. Da jeg mistet tidlig (jeg var lengre på vei enn deg, men ikke så mye) kom det ikke så mye ut. Men en slags slimklump rekestørrelse (unnskyld grafisk). Hvis du mister noe sånt, så får du jo en viss vissthet om at løper er kjørt. Ville jeg tro. Men hvis du ikke har mistet noe sånt, så kan det jo være håp. Masse klemmer. Anonymous poster hash: 21831...6f0 Foreløpig er det ikke mye blod, ingenting i bindet, men det er endel på papiret..Føler bare at det er noe på gang.. Anonymous poster hash: 8458c...ef5 Takker for klem og omtanke forresten! Anonymous poster hash: 8458c...ef5
samlex Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Begynte å blø. Blod på papiret. Så gikk det 1 døgn før smertene kom. Embryoet kom ut enda et pat dager etter det. Tøft å gå gjennom, men jeg prøvde å tenke som så at kroppen ikke vil støte vekk noe som er frisk og levedyktig. Hjalp meg gjennom. Et halvt år etterpå ble jeg gravid igjen, nå er han snart 2år og søsken er på vei. Ønsker all mulig lykke til og styrke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå