Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 skulle sendt et meldekort, og det står ikke noen plass at den er nede....som det alltid pleier å gjøre. Anonymous poster hash: 9b69b...989
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Lurer jeg også på, får bare opp at tjenesten ikke er tilgjengelig for øyeblikket, men det står ingen steder hva problemet er eller hvor lenge det skal vare... De pleier å være flinke til å opplyse om det i driftsmeldingen når problemer oppstår. Anonymous poster hash: fa507...e52
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 ja...jeg synes også de har vært flinke til det tidligere....jaja...får bare prøve igjen litt senere.... Anonymous poster hash: 9b69b...989
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Nede her og. Må sende meldekort!! :/ Anonymous poster hash: f1b17...8f0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Fikk sendt kl 08.21 i morges, men ikke uten noen hickups. Men det ble sendt og står nå som til utregning. Anonymous poster hash: 2e975...65e
Mamma_til_2 Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Nede her og. Må sende meldekort!! :/ Anonymous poster hash: f1b17...8f0 Vet før når NAV har hatt slike problemer så har det ikke vært noe forsinkelser i utbetalingen selv om du sender sent lørdag eller på søndag.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Forrigegang glemte jeg å sende lørdag, så sendte søndag istedet. Da kom ikke utbetalingen før tirsdag ettermiddag. Så håper det virker igjen i løpet av dagen Har dere gitt beskjed til [email protected] slik det står på feilmeldingen? Sikkert lurt at alle gjør det Anonymous poster hash: f1b17...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå