Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Synspunkter??? Jeg har termin 2 mai, og fadderbarnet til mannen skal konfirmere seg 3 mai.. Tror jeg føder noen uker før, da de andre gar kommet 3,4 uker før termin. Jeg vet jo ikke om jeg er isrand eller orker reise 50 mil med nyfødt pga konfirmasjon, sier mannen kan dra men han har ikke lysst å reise fra oss. Er det forventet at vi kommer? Hadde dere blitt sure ? Er det ok å reise så langt med nyfødt? Fly 1 time eller bil 8? Tips og råd? Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: dc46f...a6d
Flettfrid og lilleprins Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Hadde takket nei. Helt klart! Hadde jeg vært vertskap hadde jeg skjønt prioriteringen.
*Miss Marple* Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Selvsagt er det ikke forventet at dere kommer så nær termin.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Var i bryllup 6 timer unna da jeg ventet første. Det var 5 dager før termin. Søndagen startet riene så vidt og jeg bar urolig i kroppen. Det var 6 grusomme timer hjem. Med de to yngste har jeg tatt de med på ferie fra de var ganske nyfødte. 60 mil. 8 timer. Mellomste var det aldri problemer med. Vi bare stoppet et par ganger for amming. Minste var det verre med. Da måtte jeg sitte bak og vi måtte stoppe for amming hver time. Hvis du ikke har født, bør du ikke dra så nær termin og mannen bør jo da holde seg hjemme for han skal vel være nærmere enn 8 timer om fødselen starter har du født, må du vurdere om barnet er komfortabel med å sitte 8 timer i bil. Er det det, så reis:) Anonymous poster hash: 45a11...af8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Kan mannen reiser alene med de andre barna? Anonymous poster hash: 66bd6...b1f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Kan mannen reiser alene med de andre barna? Anonymous poster hash: 66bd6...b1f Hvis du har født et par uker før, selvfølgelig. Er det rett etter eller før fødsel så blir vel alle hjemme. Anonymous poster hash: 66bd6...b1f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Jeg hadde sagt at vi ønsker veldig å komme, men vi må se an når du føder og hvordan formen din er og babyen er hvis du har født 2-3-4 uker før. Det har de fleste forståelse for. Jeg hadde mye heller flydd enn å kjøre langt med bil, men det kommer jo an på babyen også. Anonymous poster hash: d800f...e5e
mamma_til_verdens_beste Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Jeg hadde nok ikke reist, og det bør de ha forståelse for.
Preggie Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Jeg synes helt klart at det er greit å takke nei til en slik invitasjon!
MammantilNurket Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Konfirmasjon er jo sååå kjedelig (nesten like kjedelig som barnedåp!!). Jeg ville virkelig benyttet graviditeten til å slippe Takk pent for invitasjon og koooos deg hjemme,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå