Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 http://www.vg.no/rampelys/idol/tone-viste-magen-paa-idol-fotoshoot/10128652/ Går jo ikke Ann å skrive noe sånt når dama ikke har noe mage, den er jo like flat som den alltid har vært... Blir helt matt av dagens journalister.... Anonymous poster hash: f5cd7...6aa
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg visste ikke at hun var gravid en gang jeg.. Og nei man kunne ikke se noen babymage der.. Men overskriften selger vel.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Det er vel hun som blir den nye "fotballfrue" her inne etterhvert som svangerskapet nærmer seg slutten..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Man ser jo at hun har lagt på seg da, og det er jo litt mage der. Dessuten, om hun bare er litt over halvvegs så er det vel grenser for hvor stor magen kan være? Syns artikkelen var helt innenfor jeg. Anonymous poster hash: 655ec...859
LittLykkelig Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 La nå folk ha så stor eller liten mage som de har. Om vi skal få en slutt på jantelov så må man slutte å rakke ned eller dømme hverandre! Stor mage, liten mage, gravide damer er fine uansett.
DaenerysStorm Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Om hun har mage ell ikke bryr meg fint lite, men så utrolig teit å skrive det og legge ved bilde hvor hun står og holder jakka ut på den måten
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Hun er litt over halvveis i sv.skapet, har heller ikke hatt noe særlig til mage selv før nå i uke 30, og enda er det mange som ikke ser det. La nå dama være i fred! Anonymous poster hash: 4c592...b0b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Det er da ganske vanlig å ikke ha særlig stor mage litt over halvveis i svangerskapet, særlig med førstemann...?? Jeg reagerte ikke mye på bildene, problemet er vel heller forventningene man får når man leser overskriften på artikkelen. Hadde selv knapt synlig mage halvveis, både med nr 1,2 og 3, men tok jammen igjen på magestørrelse etterhvert... Og jeg er normalvektig og overhodet ingen "fotballfrue". Utrolig hva man gidder å henge seg opp i... Anonymous poster hash: e5f6e...a5b
Musemorbr / Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Idol + barselstårer og melkespreng... jo det kan nok bli gøy.
Gjest MMJ Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 JJJEEEEEESSSP! Og jeg sm håpte vi skulle få en god lang pause fra Tone-hysteriet nå som hun var gravid. Så feil kan man ta alstå.....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Jeg hadde heller ikke særlig mage i januar, og jeg hadde termin i mai. Men jeg ble positivt overrasket over å se at hun ser litt rundere ut i ansiktet og på resten av kroppen. Ikke mye, men det viser, og det er herlig å se at hun ikke er noen fotballfrue-kopi, men gravid på en naturlig måte! Anonymous poster hash: 2bc88...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå