Gå til innhold

Badeland i svangerskapsuke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma fikk spader da jeg sa vi skulle på badeland i morgen. Det var livsfarlig for babyen i magen! Det var altfor varmt og vannet var fullt av bakterier. Si at hun tar feil! Jeg blir gal av den dama!

Anonymous poster hash: 068ac...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noe om at badeland og sånt er farlig.. Ville ikke ligget lenge i boblebadet, for hvis du blir veldig varm blir babyen det også.. Men kommer ikke på noe annet som skal være farlig.

Men du skal ikke gjøre det hvis slimproppen har gått..

Anonymous poster hash: 994c2...ab1

Skrevet

Legen min sa at hun ikke ville anbefale meg å dra i basseng når jeg var gravid. Boblebad skal man uansett ikke ta som gravid.

Anonymous poster hash: d0439...5ff
Skrevet

Jeg har tre svangerskap bak meg og har aldri sett en eneste slimpropp. Jeg har heller aldri hørt noe om at bading er farlig. Boblebad tar jeg aldri, og de tre andre barna er født i vann...

Hi

Anonymous poster hash: 068ac...d7e

Skrevet

Da vet du jo best selv HI. :)

Anonymous poster hash: 994c2...ab1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når man kan gå på bassentrening når man er gravid så kan man jo fint gjøre det for gøy og, tenker jeg :-)

Skrevet

Jeg ble anbefalt å gå i terapibad og svømme pga bekkenløsning.

Anonymous poster hash: c820d...2b6

Skrevet

Går på bassengtrim to ganger i uken i terapibad for gravide.. Bare godt for kroppen å komme i det varme vannet :) 

Anonymous poster hash: ec094...8a8
Skrevet

Så lenge slimproppen er på plass og du ikke har åoning er det trygt. Pass på å drikke vann og å ikke bli overopphetet. Kos deg. :)

Skrevet

Det spurte jeg JM om når jeg var der forrige gang, for venninna mi var like langt og vi ville svømme. Går helt fint helt opp til uke 37/til slimproppen har gått :) 

Skrevet

Svømt i to svangerskap, fra uke 18 til termin. Går helt fint, fikk ok av lege, jordmor og fødeavdeling. Også etter slimpropp i uke 35. Men ikke veldig varmt boblebad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...