Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Ja da har jeg fortalt det til svigers. Å eneste vi fikk i retur var "du må være så snill å sterilisere deg, å at de vurdere flytte til Oslo før termin å GOD LUCK... Anonymous poster hash: ba700...9d8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Troll??? Anonymous poster hash: 7d270...66d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Haha... Fy flate.. Har dere barn fra før av? Gratulerer med twins i magen :-) Anonymous poster hash: da4ef...20c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Hva med "God tur, skal vi hjelpe dere å pakke?" Anonymous poster hash: 9fe34...137
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Er desverre sant forstår ikke helt hva de tenkte med.. Har to barn fra før av:) Anonymous poster hash: ba700...9d8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Forstår ikke deres problem.. Er vi (meg og min mann) som har ansvaret å skal ta oss av barna så at de reagere son forstår jeg ikke... Aldri bed dem om hjelp med verken de vi har eller komme til å gjøre det heller med de neste.. Anonymous poster hash: ba700...9d8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Kjip reaksjon, men samtidig holder det kanskje med fire barn da? Anonymous poster hash: d54eb...27e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Kjip reaksjon, men samtidig holder det kanskje med fire barn da? Anonymous poster hash: d54eb...27e Vil legge til at mine svigerforeldre ikke hoppet i taket av begeistring da vi annonserte nr tre. Men så har de bare ett barn selv og syns tre var veldig mye. Jeg gadd ikke bli pittelitt provosert engang... Anonymous poster hash: d54eb...27e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Kjip reaksjon, men samtidig holder det kanskje med fire barn da? Anonymous poster hash: d54eb...27e Det er det vel opp til hver enkelt familie å vurdere? Anonymous poster hash: 9fe34...137
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Hva har du eller andre med å antyde at 4 barn er nok? De er vel vårt problem? Om jeg vil ha 2 eller 8 er de min bissnis.. Tvillingene var langt ifra planlagt for vi var enige om at to var nok. Men son ble de ikke.. Men jeg har alt søkt om sterilisering.. Men andre har ingenting med om hvor mange barn vil ha. Anonymous poster hash: ba700...9d8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Fire er mer en nok, å sterilisering er de søkt om men de er uansett et valg vi tar å ikke alle andre... Så at folk har nerver til å si folk må gjøre det eller si at de synes andre har nok unger er helt motbydelig.. Da får folk heller tenke at Gu jeg er glad de ikke er meg.. Anonymous poster hash: ba700...9d8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 Kjip reaksjon, men samtidig holder det kanskje med fire barn da? Anonymous poster hash: d54eb...27e Det er det vel opp til hver enkelt familie å vurdere? Anonymous poster hash: 9fe34...137 Vet du, jeg synes ikke egentlig det er en privatsak hvor mange barn man får. Det kommer helt an på hvordan man tar vare på de man har! (Dette mener jeg helt generelt og har ingenting med HI sin sak å gjøre.) Anonymous poster hash: 7e345...8b2
Rose04 Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Kjip reaksjon, men samtidig holder det kanskje med fire barn da? Anonymous poster hash: d54eb...27e Vil legge til at mine svigerforeldre ikke hoppet i taket av begeistring da vi annonserte nr tre. Men så har de bare ett barn selv og syns tre var veldig mye. Jeg gadd ikke bli pittelitt provosert engang... Anonymous poster hash: d54eb...27e Hææ? Hvorfor skal ikke besteforeldrene bli glade for fler barnebarn? Selv om dem ikke hadde ønsket tre barn selv, så burde det da ikke ha noe å si om barna vil ha det. Skjønte ikke helt den.. det er jo ikke besteforeldrene som skal ta seg av dem.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Jo de er en privat sak. Er opp til hver familie hvor mange barn de enkelte vil ha. Å vist folk som ikke er skikket til å få barn allikevel får de er de instanser som snapper opp dette.. Normale oppegående folk bestemmer helt selv hva de ønnsker. Anonymous poster hash: ba700...9d8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #15 Skrevet 1. februar 2014 Nei er det jeg stusser på :/ er ikke deres ansvar å de vet utmerket gått at vi klarer det:) men de mener de får for mange barnebarn. Anonymous poster hash: ba700...9d8
MrsMilla Skrevet 1. februar 2014 #16 Skrevet 1. februar 2014 Typisk foreldregenerasjonen tipper jeg. De hadde jo bare to barn på åttitallet.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Haha 4 er da ingenting;) venter nr.8 jeg:) grattis forresten Anonymous poster hash: ff8e4...308
SeverineSuveren Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 Kjip reaksjon, men samtidig holder det kanskje med fire barn da? Anonymous poster hash: d54eb...27e Det er det vel opp til hver enkelt familie å vurdere? Anonymous poster hash: 9fe34...137 Vet du, jeg synes ikke egentlig det er en privatsak hvor mange barn man får. Det kommer helt an på hvordan man tar vare på de man har! (Dette mener jeg helt generelt og har ingenting med HI sin sak å gjøre.) Anonymous poster hash: 7e345...8b2 Interessant. Hvordan mener du at man skal holde kontroll på det da? Tvangssterilisering, store bøter, fengselsstraff...? Og har man først fått barn, så kan man ikke bli sint når det etter hvert kommer barnebarn og oldebarn Som sagt, det må være opp til hver enkelt familie å vurdere hva man makter.
Love my kidz Skrevet 1. februar 2014 #19 Skrevet 1. februar 2014 Veldig frekk kommentar fra besteforeldre ja synes jeg. Hadde mine foreldre sagt noe sånt hadde jeg blitt svært skuffet.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 Trolig litt misunnelig svigermor? Kanskje hun sleit med å få flere enn ett, og nå produserer du barn på rekke og rad. Anonymous poster hash: 5c5fe...2d3
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #21 Skrevet 1. februar 2014 Takk:) hun har 3 gutter selv, men hun er vel redd for at vi skal spørre om hjelp eller noe. For i deres øyne er de å ikke ses for offte men heller penger å kjøp av kjærlighet det beste. Men vi har klart oss fint til nå uten å måtte be om hjelp å kommer nok ikke til å trenge det nå heller Anonymous poster hash: ba700...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå